با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن وتجارت و تصویب هیات وزیران:

نماینده جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات حمایت از صنایع منصوب شد

دکتربهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو و مسئول هیات حمایت از صنایع منصوب شد.

به گزارش شاتا ، مهندس نعمت زاده در این نشست از زحمات رجبعلی‌ صادقی که پیش از این نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات حمایت از صنایع بود، قدر دانی کرد و بهروز ریاحی را به عنوان نماینده جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات معرفی کرد.

در این جلسه مهندس نعمت زاده با بیان شرح مختصری از سوابق فعالیت های هیات حمایت از صنایع گفت : هیات حمایت از صنایع براساس قانون مصوب در سال ۱۳۴۳ و برای حمایت و تحت پوشش بردن کارخانجات با شرایط بحرانی ایجاد شده است.
وی تصریح نمود : هیات حمایت از صنایع براساس قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانجات کشورشکل گرفته و در این راستا تا کنون اقدامات موثری انجام داده است .

نماینده جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیات حمایت از صنایع نیز گفت: امسا ل با فعالیت هیات حمایت از صنایع ۲۰ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط به چرخه تولید بازگشت و ۵ هزار طرح نیمه تمام در ادامه بحث اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی شد.
بهروز ریاحی خاطر نشان کرد : در نشست‌های متعدد با روسای سازمان‌های کار و تأمین اجتماعی مقرر شد که فعلاً بدهی واحدهای مشکل دار اخذ نشود تا زمانی که بتوانند خود را احیا کنند.

اعضای هیات به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، اتاق بازرگانی و نیز کارشناس مشترک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شوند.
گفتنی است دبیرخانه هیات حمایت از صنایع در وزارت صنعت، معدن و تجارت مستقر است و نماینده این وزارتخانه مسئول این هیات است.