دکتر معظمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت IPMI:

هماهنگی کم نظیری در اجرای پروژه های بزرگ ملی ایجاد شده است

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با حضور معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز در این مراسم دکتر معظمی با اشاره به اینکه به بهره برداری رساندن فازهای ۱۷ و ۱۸ یکی از کارهای بزرگی بوده که شرکت IPMI با حضور سایر شرکای ایرانی آن را به موفقیت رسانید ،‌افزود این شرکت ،‌ به فضل الهی فاز ۱۴ پارس جنوبی را در موقع مقرر خود به اتمام رسانده و تحویل خواهد داد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت IPMI

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت IPMI

وی خاطرنشان ساخت مدیران در میانه تحریم ها توانستند کارهای ارزنده ای را به انجام برسانند و در حال حاضر یک هماهنگی بی نظیری در میان ارکان اجرای پروژه های بزرگ کشور بوجود آمده است که بابت آن باید خدا را شکر کرد.

دکتر معظمی با بیان اینکه قراردادهای IPC هرچه زودتر باید تعین تکلیف شود،‌افزود سرمایه گذاران خارجی منتظر ما نمی شوند و چنانچه از این فرصت ها استفاده نشود، سرمایه گذارانی که به شرکت های معتبر بین المللی تعلق دارند و آمادگی خود را برای همکاری اعلام کرده اند منتظر اقدام ما هستند و اکنون نوبت تصمیم گیری جهت استفاده از این فرصت ها فرا رسیده است.

دکتر معظمی با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران از افرادی خبره و صاحب تجربه در حوزه نفت تشکیل شده است ابراز امیدواری کرد فاز ۱۴ پارس جنوبی به موقع و در زمان موتور راه اندازی و به مرحله بهره برداری برسد و برگ زرینی پر افتخارات کشور افزوده شود.

وی افزود کار جدی شرکت IPMI بعد از اتمام این فاز، توسعه میادین نفتی است به زودی یکی از این میادین از سوی وزارت نفت واگذار خواهد شد و در این زمینه ها شریک خارجی برای این پروژه خواهیم داشت که امیدواریم با قراردادهای IPC یک فرصت طلایی برای شرکت IPMI در کشور ایجاد گردد و در حوزه های بین المللی وارد عمل شود.