پیام رئیس هیات عامل ایدرو بمناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

به گزارش ایدرونیوز در پیام رئیس هیات عامل ایدرو آمده است :

فرا رسیدن ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی که یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.
توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان در ۳۷ سال گذشته هرگز نتوانست خللی در عزم و اراده ملت ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد کند و خوشبختانه با عزم و پایمردی دولتمردان نظام ،‌دستاورد توافق هسته ای که اثرات و نتایج ارزنده ای برای بخش صنعتی کشور دربرداشت ، تهدید دشمنان را به فرصتی برای اثبات حقانیت کشورمان مبدل ساخت.
دستاوردهای صنعتی که حاصل تلاش و مجاهدت های خاموش صنعتگران کشور است با وجود تحریم‌ها و خصومت‌ها، چشم جهانیان را به خیرگی واداشته است و امید است تا تداوم آن روند رو به رشد زمینه‌ساز پیشرفت‌های آتی در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشد و به الگویی کارآمد برای سایر کشورها تبدیل شود. و تردیدی نیست ملت ما در عرصه های صنعتی و علمی پیروز و سرفراز شد و در کنار این سرفرازی و پیروزی نام بلند ایران در بسیاری از عرصه های علمی در میان کشورها یپیشرفته قرار گرفت.
البته بهار فجر امسال در فراغ یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و پرگشودن شهیدان آتشنشان جشن می گیریم تا باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب به ویژه در تحقق «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تجدید نماییم.
بی‌تردید ۲۲ بهمن ماه امسال حضور مردم باردیگر حماسه‌ای زرین از افتخار را بر دیوان تاریخ این مرزوبوم حک خواهد کرد و موجی خروشان در جای جای ایران اسلامی، روان خواهد شد.
بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ، فرا رسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را به تمامی هموطنان بویژه اهالی سرافراز صنعت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
منصور معظمی