با حکم رئیس ایدرو صورت گرفت :

انتصاب عضو هیات مدیره جدید شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران

معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی مهندس حسن بویری منجی را به عنوان عضو موظف هئیت مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران – از شرکت های تابعه ایدرو منصوب کرد

به گزارش ایدرو نیوز ، دکتر منصور معظمی در مراسم تودیع و معارفه ضمن خیر مقدم حضور مهندس بویری منجی به مجموعه سازمان گسترش گفت جایگاه این سازمان به گونه ای است که شرکت های بین المللی در مذاکرات از همکاری ایدرو استقبال فراوانی به عمل می آورند.

انتصاب مدیر عامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران

انتصاب مدیر عامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران

در همین حال مهندس کسائی زاده رئیس مدیره شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران طی حکمی مهندس حسن بویری منجی را به عنوان مدیر عامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران منصوب کرد.
این خبر حاکی است رئیس هیات عامل ایدرو با اشاره به اینکه در فاز ۱۴ پارس جنوبی امروز به جایی رسیده ایم که نگرانی ها برای اجرای آن از سوی ایدرو رفع شده است ، ابزار امیدواری کرد با دعوت یکی از مدیران نفتی ، همکاری ها به نحو احسن میان حوزه نفت و ایدرو اتفاق بیفتد. وی افزود : آقای مهندس بویری فردی شناخته شده و زحماتشان در حوزه نفت مشخص است و امیدواریم با پیوستن ایشان به این جمع ، توان مجموعه IPMI افزایش یابد .
این خبر حاکی است مهندس بویری منجی نیز در این جلسه با تشکر از اعتماد رئیس هیات عامل ایدرو به آشنایی خود با شرکت مدیریت طرح های صنعتی اشاره کرد و گفت : امیدواریم با کمک مجموعه وزارت نفت بتوانیم اهداف سازمان را مححق نمائیم . وی افزود: با توجه به نیروهای بازرشی که در شرکت IPMI حضور دارند این شرکت می تواند به یکی از شرکت های بین المللی تبدیل شود .
در این مراسم همچنین از زحمات آقای مهندس امامی در دوره فعالیت ۴۰ ماهه تشکر و قدردانی به عمل آمد.