دبیرکل جمعیت هلال احمر در ابلاغیه ای به مدیران عامل استان ها

استان ها به قید فوریت کمبودهای امدادی خود را اعلام کنند

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه استان ها باید در اسرع وقت کمبودهای امدادی را اعلام کنند تا به سرعت و در حد استاندارد، نسبت به تامین نیاز اقدام شود خاطر نشان کرد: خود را مکلف می دانم هر موضوعی که به خدمات مردمی مرتبط باشد را پیگیری، تامین و مرتفع نمایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از جمعیت هلال احمر، مصطفی محمدیون در ابلاغی به مدیران عامل با اعلام آمادگی ستاد جمعیت هلال احمر برای حل مشکلات استان ها افزود: در زمان سیل، طوفان، زلزله و …؛ هر زمان مصلحت بدانید با فوریت و حسب اعلام هر استان؛ در کنار شما خواهم بود و در صحنه عملیات امداد رسانی حضور خواهم داشت.

وی با تاکید بر اینکه استان ها باید در اسرع وقت کمبودهای امدادی را اعلام کنند تا به سرعت و در حد استاندارد، نسبت به تامین نیاز اقدام شود خاطر نشان کرد: بنده خودم را مکلف میدانم هر موضوعی که به خدمات مردمی مرتبط باشد را پیگیری، تامین و مرتفع نمایم.

وی افزود: قطعا در زمان بحران؛ هیچکس از مردم شریف ایران اسلامی گرفته تا مسوولین و رسانه ها، توجیهات و استدلال های بنده و شما را در مورد کمبودها نمی پذیرند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه باید به فوریت ضمن تمهید موارد عملیاتی، اقدام لازم در مورد درخواست ها انجام شود تصریح کرد: در خصوص سیل اخیر سیستان و بلوچستان بنده و جناب سلیمی(رییس سازمان امداد و نجات)، مکلف هستیم پاسخگوی خواسته های شما برای رسیدگی فوری به مردم خونگرم و همیشه در صحنه آن استان باشیم و درخواست های به حق شان را اجابت کنیم.