برگزاری مجمع عمومی عادی طرحهای تملک دارائی‌های سرمایه‌ای ایدرو

مجمع عمومی عادی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مربوط به طرحهای تملک داراییهای سرمایه‌ای منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۴ و دوره متمم آن تا ۳۱/۴/۱۳۹۵ برگزار شد

به گزراش ایدرونیوز این مجمع با ریاست دکتر فیاض، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صمت و با حضور دکتر معظمی رئیس هیات عامل سازمان، معاونین، مدیران، نمایندگان سازمان حسابرسی و همچنین نمایندگان دستگاه‌های دولتی (مشتمل بر سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت نیرو، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) رأس ساعت ۳۰/۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۰/۱۳۹۵ در محل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی طرحهای تملک دارائی‌های سرمایه‌ای ایدرو

برگزاری مجمع عمومی عادی طرحهای تملک دارائی‌های سرمایه‌ای ایدرو

این خبر حاکی است در این جلسه، گزارش تصویری مربوط به عملکرد طرح‌های «ایجاد و توسعه مجتمع های تولیدی صادرات گرا در سواحل جاسک-گواتر» و همچنین «شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ»، به همراه توضیحات تکمیلی توسط مجریان ذیربط، ارائه و به پرسش‌های مطروحه از جانب نمایندگان دستگاه‌های دولتی پاسخگویی لازم صورت پذیرفت.

سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، قرائت و رهنمودات لازم از سوی رئیس مجمع و رئیس هیات عامل سازمان دریافت شد. در نهایت، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل برای طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای سال مالی آتی، انتخاب و صورت وضعیت مالی مذکور نیز مورد تصویب اعضای مجمع واقع گردید.