به منظور بررسی روند آواربرداری و امداد رسانی؛

رییس جمهوری در محل حادثه ساختمان پلاسکو حضور یافت

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری صبح شنبه با حضور در محل حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران، از نزدیک در جریان روند اقدامات انجام شده برای آواربرداری و نجات حادثه دیدگان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این بازدید فرماندهان عملیات اطفاء حریق، اورژانس و امداد رسانی، مدیریت بحران و آواربرداری و انتظامی گزارشی را از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این حادثه به رییس جمهوری ارائه کردند.

رییس جمهوری در محل حادثه ساختمان پلاسکو

رییس جمهوری در محل حادثه ساختمان پلاسکو

رییس جمهوری در این بازدید که رییس دفتر رییس جمهوری ، وزیران کشور ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هاشمی استاندار و قالیباف شهردار تهران و سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز حضور داشتند، با تجلیل از تلاش، ایثار، فداکاری و جانفشانی نیروهای خدوم آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و سایر نیروهای نظامی و انتظامی در مدیریت این سانحه، دستورات لازم را برای تسریع در رسیدگی ها و انجام اقدامات مورد نیاز صادر کرد.

دکتر روحانی همچنین با نیروهای آتش نشانی و امداد مستقر در محل حادثه گفتگو و خدمات ایثارگرانه آنان به مردم را در نزد خداوند مأجور دانست و از آنان تقدیر کرد.