هفته اینده بوسیله سازمان مدیریت صنعتی انجام می گیرد

برگزاری همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران

همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران ،‌بعنوان یکی از بزرگ ترین همایش های اقتصادی کشور بوسیله سازمان مدیریت صنعتی ،‌از شرکت های تابعه ایدرو در هفته اینده برگزار می شود.

به گزارش ایدرو نیوز در نوزدهمین  سال انجام رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران ( رتبه بندی IMI-100 ) ، همایش شرکت‌های برتر ایران  با حضور مقامات و سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی کشور و مدیران شرکت های بزرگ و برتر ایران در تاریخ ۴ بهمن ماه ۱۳۹۵ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

 به گزارش ایدرو نیوز در این همایش ، نتایج رتبه بندی شرکت‌ها اعلام می‌شود، همچنین سیاست‌های صنعتی و اقتصادی کشور توسط مقامات مربوطه در جمع دست‌اندرکاران اقتصادی و صنعتی بیان می‌گردد.

این همایش ،با توجه  به حضور مقامات کشوری و حدود ۷۰۰ نفر از مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ و برترکشور، یکی از مهم‌ترین همایش‌های اقتصادی کشور است.

شایان ذکر است که در این همایش ، بر اساس روند رشد شرکت های برتر طی ۴ سال اخیر، از بین ۱۰۰ شرکت برتر به ۱۰ شرکت به عنوان »شرکت‌های پیشرو« تندیس اهدا می‌شود و از »شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع «  ، »شرکت‌های برتر صادرات‌گرا«، »شرکت‌های اول در گروه‌های صنعتی « و شرکت‌های برتر در برخی شاخص‌ها تقدیر خواهد شد.