دکتر معظمی در برنامه گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی ها

سازمان مدیریت صنعتی باید درحوزه اقتصاد مقاومتی فعالانه ورورد پیداکند

تلاش برای توسعه بین المللی در قالب حضور در بازارهای بین المللی و همچنین توسعه صادرات  خدمات  و ارتقای  کیفی باید در دستور کار جدی سازمان مدیریت صنعتی قرار گیرد.

به گزارش ایدرونیوز دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در برنامه گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی سخن می گفت ضمن اعلام این مطلب افزود: سازمان مدیریت صنعتی دارای سابقه قدیمی و صاحب برند خوشنام است و قبل از تأسیس ایدرو، ایجاد شده است و این اهمیت تقدم آموزش را بر ساخت فیزیکی و عملیات مهندسی نشام می دهد.

گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی

گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی

دکتر معظمی با بیان اینکه سازمان هایی که نتوانند در عرصه رقابت حضور داشته باشند رو به زوال می روند اظهار داشت توقع می رود که سازمان مدیریت صنعتی برای بین المللی شدن و حضور در بازارهای بین المللی بکوشد و از چهره های صاحب نام در حوزه مدیریت در جهت ارتقاء سطح فعالیت های خود بهره برد.

وی با تأکید بر اینکه  هریک  از نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی می تواند یک شریک خارجی جهت تبادل آخرین یافته ها و استانداردها و توسعه آموزش و مدیریت داشته باشد، گفت این سازمان می تواند در حوزه های مهم و مبتلا به جامعه مانند اقتصاد مقاومتی، توسعه مدیریت صنعتی کشور و غیره، فعالانه ورود کند.

وی توسعه اخلاق حرفه ای را یکی دیگر از کارکردهای سازمان مدیریت صنعتی عنوان کرد و افزود سازمان مدیریت صنعتی و شبکه های نمایندگی آن باید سفیران ترویج اخلاق حرفه ای باشند .

دکتر معظمی در برنامه گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی

دکتر معظمی در برنامه گردهمایی سالیانه شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی

دکتر معظمی ضمن تشریح ابعاد پروژه پرورش ۵۰۰ مدیر که از سوی ایدور دنبال می شود گفت شبکه نمایندگی های سازمان مدیریت صنعتی باید فعالانه در این موضوع ورود کرده و هریک از نمایندگی ها می توانند تا ۱۰ نفر را جهت مشارکت در این پروژه ملی معرفی نمایند.

رئیس ایدرو با بیان اینکه گام ها را باید بلندتر برداشت و باید جهانی فکر کنیم و این امر مغایر ارزش ها نیست گفت ایدرو امروزه توانسته از طریق عقد تفاهم نامه ها و قراردادهای مختلف صنعتی، پای شرکت های بزرگ را به کشور باز کرده و از رهگذر آن  تکنولوژی و دانش فنی و همچنین بازار صادرات محصولات داخلی را فراهم  نماید.

وی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت صنعتی برای یک کشور یک قابلیت و یک ظرفیت معتنابهی محسوب می شود گفت ارتقای کیفی سازمان باید بگونه ای باشد که آنرا به محل تردد نخبگان مبدل کند و جوانان مستعد را جذب نماید.

این خبر می افزاید نمایندگان استانی سازمان مدیریت صنعتی در این گردهمایی، نقطه نظرات و دیدگاه های خود را درباره مسائل و مشکلات خویش بیان کردند.