خطیب جمعه اسفراین  :

تراز عملیاتی مدیر عامل لوله گستر اسفراین مثبت است

امام جمعه  اسفراین در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته  این شهرستان ، تراز عملیاتی مدیرعامل شرکت لوله گستر را مثبت ارزیابی  و ابراز امیدواری کرد  این فرایند جهادی در جهت توسعه این صنعت و رونق تولید  ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی  بر اهمیت نگاه توسعه‌ای مدیران در راستای توسعه صنعت و اشتغال بیشتر جوانان در این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید نگاه مدیران صنایع توسعه‌ای باشد تا شاهد رونق صنعت و تاثیرات آن در جامعه باشیم.


حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: لوله گستر اسفراین از صنایعی به شمار می رود که توسعه پایدار و رو به رشدی را در این شهرستان ایجاد کرده و شاهد رونق آن در دو سال اخیر هستیم.
وی  به اهمیت نقش کلیدی این صنعت در اقتصاد این شهرستان تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همت پرسنل و مدیران جهادی این شرکت همواره شاهد روند رو به رشد و توسعه آن در این شهرستان باشیم.
مدیر‌عامل لوله‌گستر اسفراین نیز در سخنرانی پیش از خطبه ها ی خود، گزارشی از عملکرد دو‌ساله این شرکت  را ارائه کرد .
مازیار زند   از رشد ۲۷۰ درصدی حجم قراردادهای شرکت لوله گستر  در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت : تولید ۳۰ هزار تن برای اولین بار در لوله گستر رکورد شکنی برای شرکت به همراه داشت و هدف امسال ، تولید ۳۵ هزار تن برای تولید و ۴۰ هزار تن برای فروش است.
زنذ  نوسازی را از مهم ترین اقدامات پیش روی شرکت دانست که در دو سال اخیر نیز با هدف تداوم در تولید اجرایی شده است و تعمیرات اساسی آن ها در سال ۱۴۰۰ در دو دهه گذشته بی سابقه بود.
.