- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

۸ دستور وزیر صنعت برای ایجاد تحول در پلی اکریل صادر شد + متن مصوبات

به گزارش ایدرونیوز به نقل از بورس پرس، از قرار معلوم دوران سختی و چالش های شرکت قدیمی پلی اکریل ایران رو به پایان است و این شرکت مستقر در اصفهان می تواند در آینده شرایط بهتری را رقم بزند.

به این ترتیب که بعد از تخصیص تسهیلات فوری ۴۰ میلیارد تومانی و صدور مجوز افزایش سرمایه ۶۲۷ درصدی توسط سازمان بورس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و اعلام برگزاری مجمع فوق العاده در ساعت ۱۰ صبح پنچ شنبه ۲۳ دی، تصمیمات دیگری اتخاذ شده که می تواند منجر به تحولات مثبت در “شپلی” شود اما برای برون رفت از مشکلات متعدد این شرکت باید منتظر اجرای مصوبات بود.

براساس این گزارش، طی جلسه ایی که وزیر صنعت با هیات حمایت از صنایع و هیات اجرایی کارخانه پلی اکریل در روز شنبه ۱۱ دی برگزار شد، ۸ دستور و تصمیم جدید از جمله تخصیص فوری وام مرحله دوم ۲۰ میلیارد تومانی توسط بانک ملی، وام ۱۰ میلیارد تومانی توسط بانک صنعت و معدن بعلاوه مذاکره با سازمان برنامه برای یارانه سود تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی ، فروش الیاف پلی استر با دستور مستقیم وزیر صنعت . حمل AN موجود در مخازن بندر امام بدون محدودیت های قانونی با هدف راه اندازی واحدهای اکریلیک و گشاش اعتبارات اسنادی در بانک های ملی و صنعت و معدن گرفته شده است.

از سوی دیگر از قرار معلوم درباره بند مربوط به مذاکره با استاندار اصفهان و مدیرعامل بانک ملی استان، جلسه ایی توسط معاون استاندار و مدیر بانک ملی منطقه اصفهان تشکیل و موافقت شده تسهیلات بانکی خارج از نوبت و با قید فوریت طی هفته جاری به حساب هیات اجرایی واریز شود.

۸ دستور وزیر صنعت برای ایجاد تحول در پلی اکریل صادر شد + متن مصوبات

۸ دستور وزیر صنعت برای ایجاد تحول در پلی اکریل صادر شد + متن مصوبات