- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

تخصیص اعتبار برای احیای صنایع نساجی

به گزارش ایدرونیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران  ،سجادی مدیرعامل شرکت گسترش صنایع بلوچ ایرانشهر با بیان اینکه این اعتبار برای احیای نساجی منطقه صورت گرفته است، افزود: قرارداد خرید ماشین آلات با یک شرکت خارجی بسته شده است و در شش ماهه اول سال آینده کار بافندگی و تولید این کارخانه در سه شیفت کاری آغار می شود.

سجادی افزود: این کارخانه توان تولید سالانه ۱۸ میلیون متر پارچه ی مرغوب را دارد که با ماشین آلات جدید به تولید ۲۸ میلیون متر در سال هم خواهد رسید.

مدیرعامل این کارخانه در ادامه تاکید کرد: احیای لوازم و امکانات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر ضروری است و باید مسئولان زیرربط نیازهای این کارخانه را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

سجادی بیان کرد: افزایش تولیدات نساجی این واحد مستلزم تلاش همگانی مدیران و مسئولان زیرربط است.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر واحد تولیدی بافت بلوچ ایرانشهر بخش کوچکی از تولید نساجی کشور را به خود اختصاص داده است، ابراز امیدواری کرد: با گسترش و ساخت فضاهای مناسب و تامین ماشین آلات نوین و استفاده از نیروهای متخصص و بومی می توان این رقم را افزایش داد .

مدیرعامل شرکت گسترش بلوچ ایرانشهر گفت: احیای دوباره این واحد نساجی علاوه بر ایجاد اشتغال نقش بسیار مهمی در رونق اقتصادی منطقه دارد.