با حضور معاون وزیر و رئیس ایدرو

برگزیدگان نوزدهمین همایش تعالی سازمانی مشخص شدند

با حضور معاونان وزیر صمت و روسای هیات عامل ایدرو و ایمیدرو ، از برگزیدگان نوزدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی با اهداء تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی تقدیر بعمل آمد.

معاون وزیر و رئیس ایدرو در حاشیه مراسم نوزدهمین همایش تعالی سازمانی با عنوان تعالی و نوآوری پایدار سازمانی اظهار داشت : کسب و کارهای نوآور سه مقوله منافع اقتصادی، منافع اجتماعی و منافع زیست‌ محیطی را در راستای نوآوری پایدار در نظر دارند.

محسن صالحی نیا بیان داشت : نوآوری سازمانی ضمن اینکه مقوله‌ای اکتسابی است، با آموزش نیز ارتقا می یابد و به همین دلیل سازمان‌ها باید در این مسیر حرکت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم در این مراسم گفت : ارزیابی های امسال همایش تعالی سازمانی به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی انجام شده است.

ابوالفضل کیانی بختیاری خاطرنشان کرد: جایزه ملی تعالی سازمانی از سال ۸۲ اهدا می‌شود که با هدف ایجاد فضای رقابتی در تعالی سازمان‌ها، ایجاد زمینه تبادل اطلاعات موفق و الگوبرداری دیگر سازمان ها ایجاد شده است.

در بخش اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق به کسب تندیس زرین در سال ۱۴۰۰ در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان های بزرگ شد و تندیس سیمین به شرکت مادر تخصصی هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) رسید.

همچنین تندیس بلورین در سال ۱۴۰۰ در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ به سه شرکت فولاد هرمزگان جنوب، شرکت پتروشیمی لاله و شرکت فولاد سیرجان ایرانیان تعلق گرفت.

همچنین هفت شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه تک ستاره، چهار شرکت تقدیرنامه دو ستاره، ۹ شرکت تقدیرنامه سه ستاره، چهار شرکت تقدیرنامه چهار ستاره و هشت شرکت موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی شدند.

جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که سازمان مدیریت صنعتی آن را هر سال برگزار می کند . این جایزه مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آنها است