معاون وزیر و رئیس ایدرو در دیدار استاندار یزد خبر داد

آمادگی ایدرو برای شناسایی فرصت های سرمایه گذاری صنعتی در استان یزد

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در دیدار استاندار یزد گفت : سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با هدف گسترش سرمایه گذاری در بخش صنعت،  تعریف پروژه های مطالعاتی بمنظور شناسایی فرصت های سرمایه گذاری صنعتی در استان ها از جمله  یزد را در برنامه های خود دارد.

محسن صالحی نیا  با اشاره به رویکرد توسعه ای ایدرو در حوزه تولید گفت : ایدرو سرمایه گذاری های استانی خود را با هدف توسعه مناطق محروم در راستای برنامه های ابلاغی وزارت متبوع و با امکان سنجی های اقتصادی روزآوری شده و تعریف شیوه اشتراکی همکاری بین بخشی با سرمایه گذاران بومی بخش خصوصی و نیز تعامل دستگاههای دولتی همکار انجام می دهد .

صالحی نیا افزود : این سازمان از مشارکت بخش غیر دولتی در پروژه های صنعتی استقبال می کند و آماده انتقال دانش انباشته و تجارب خود در فرایند های مشارکت با بخش خصوصی برای توانمند سازی و پشتیبانی های قانونی ، تسهیل گرانه و توسعه ای است .

مهران فاطمی  استاندار یزد  هم در این دیدار سرمایه‌گذاری  و مشارکت ایدرو  در  طرح های صنعتی استان را درخواست کرد و از آمادگی دستگاه های استانی برای تامین زیر ساخت های لازم در اجرای پروژه ها پس از ارزیابی های امکان سنجی منطبق بر آمایش سرزمینی و اولویت های توسعه ای ایدرو با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.