مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت در رویداد هم افزایی روابط عمومی های تابعه عنوان کرد:

حرکت به سمت روابط عمومی مردم در برنامه تحولی دفتر ارتباطات وزارت صمت

مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این رویداد هم افزایی، روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

حسین زاده قشمی

به گزارش ایدرونیوز به نقل از شاتا ، حسین زاده قشمی در حاشیه رویداد هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت (سریر صمت) گفت: در راستای برنامه تحولی وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین تحول و چابکی ساختار جدید و نیاز به سیاست گذاری، راهبردنگاری، طراحی استراتژی، مدیریت تولیدات رسانه ای و تحلیل داده های ارتباطات نیاز به یک دوره تخصصی و کارگاهی داشتیم که این رویداد طراحی و در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه مردم اولویت اول دولت سیزدهم و روابط عمومی ها نقطه ارتباط و تقاطع دولت سیزدهم با مردم به شمار می روند، افزود: در این راستا طی این رویداد دو روزه علاوه بر ایجاد تعامل بین اعضای این رکن، به ارایه راهکار و هم اندیشی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم می پردازیم.

رییس مرکز ارتباطات وزارت صمت با بیان اینکه در صمت جدید، روابط عمومی استان ها، شرکت ها و سازمان های تابعه، زبان مردم و گوش شنوای ما محسوب می شوند، افزود: در دوره جدید، قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم، بنابرین در این دو روز روایت استانها از شرایط حاکم را شنیده و در پی آن نقشه راه تحولی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب تدوین خواهیم کرد.

حسین زاده قشمی در پایان با اشاره به علت انتخاب شهر کرمان توضیح داد: علت انتخاب شهر کرمان، تاکید بر بستن عهد با حاج قاسم سلیمانی در آغاز راه است، زیرا این شهید بزرگوار در طول زندگی خود نشان داد که سمت و خادم مردم است.

گفتنی است؛ رویداد دو روزه هم افزایی روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف آشنایی، تبادل تجربیات، حل مساله، هم افزایی و توسعه ارتباطات روابط عمومی های تابعه، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ بهمن ماه در استان کرمان برگزار می شود.