رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و‌ میلگرد در بورس کالای ایران:

برنامه های خوب فاطمی امین در قبال بازار سرمایه/ اقدامات قابل تقدیر وزیر صمت در بازنگری قیمت گذاری دستوری بخصوص در خودرو

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و‌ میلگرد در بورس کالای ایران از اقدامات و برنامه های وزیر صمت در قبال بازار سرمایه و بازنگری قیمت گذاری دستوری به ویژه در بخش خودرو، قدردانی کرد.

به گزارش ایدرونیوز به نقل از شاتا محمدرضا پور ابراهیمی در آیین افتتاح معاملات آتی مس و معاملات گواهی سپرده مس و‌ میلگرد در بورس کالای ایران گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت اولین وزیری است که در دولت سیزدهم در بورس حضور می یابد و این حضور برای دستگاههای اجرایی کشور حامل پیام است.

وی با اشاره به اقدامات خوب سید رضا فاطمی امین در قبال بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: بازار سرمایه همواره از قیمت گذاری دستوری رنج می برد و اقدامات و برنامه های وزیر صمت درحوزه بازنگری قیمت گذاری دستوری بخصوص در بخش خودرو قابل تقدیر است و فاطمی امین در خصوص قیمت تمام شده خودروها برای کاهش اثر قیمتی بر مردم برنامه های خوبی داشته است.

 

وی با تأکید بر آمادگی بورس برای همکاری با وزارت صمت، تصریح کرد: بورس آماده همکاری با وزارت صمت در خصوص عرضه خودروها به خصوص در وهله اول خودروهایی که مشمول قیمت گذاری نیست، می باشد.