در کمیته علمی همایش بین المللی صنعت خودرو عنوان شد:

اعلام آمادگی ۲۳ سخنران بین المللی برای حضور در همایش خودرو ایران

۲۳ سخنران بین المللی برای ارائه مقالات در همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که در ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه امسال در برج میلاد برگزار خواهد شد، اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایدرونیوز ، تا کنون حضور تولیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی کشورهای فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا، اسپانیا، برزیل، ترکیه، هند و ژاپن و … در این همایش قطعی شده است.

اعلام آمادگی 23 سخنران بین المللی برای حضور در همایش خودرو ایران

اعلام آمادگی ۲۳ سخنران بین المللی برای حضور در همایش خودرو ایران

براساس این گزارش، ۲۳ سخنران بین المللی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش برای حضور و ارائه پنل های تخصصی در چهارمین همایش صنعت خودرو ایران اعلام آمادگی کرده اند.

این درخواست ها از سوی کمیته علمی همایش و در محورهای حاکمیت و قوانین خدمات فروش و خدمات پس از فروش، زنجیره ارزش خدمات فروش و خدمات پس از فروش، اقتصاد خدمات فروش و خدمات پس از فروش، نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقاء برند، الگوها و رویه های موفق در خدمات فروش و پس از فروش، و رضایت مندی و وفاداری مشتریان خدمات فروش و پس از فروش بررسی و انتخاب خواهد شد.
همچنین، تاکنون ۸۵ مقاله داخلی تا از دانشگاه ها، فعالان حوزه صنعت خودروسازی و قطعه سازی و … به دبیرخانه این همایش رسیده است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، امسال با محوریت فروش و خدمات پس از فروش در نظر دارد تا با استفاده از تجارب بین المللی آغاز یک حرکت بزرگ برای دستیابی به استانداردهای بین المللی را با انتقال این دانش و تدوین یک برنامه راهبردی زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت در کشور رقم بزند.