معاون وزیر و رییس ایدرو در بازدید از مجتمع فولاد اسفراین:

ایجاد فرهنگ تولید و تلاش شاخصه اساسی ایدرو و شرکتهای تابعه است

معاون وزیر صمت و رییس ایدرو به همراه معاونین و مدیران ایدرو و مسوولین استانی از مجتمع صنعتی فولاد اسفراین بازدید و در جشن شکرگزاری افزایش تولید این مجموعه شرکت کرد.

مجتمع صنعتی اسفراین توانست برای دومین بار در سال جاری رقم افزایش تولید و محصول نهایی خود را به ۱۴ هزار و ۱۴ تن برساند.

محسن صالحی نیا در جشن شکرگزاری رکوردشکنی تولیدات محصول نهایی در مجتمع صنعتی فولاد اسفراین گفت : وزارت صمت به عنوان نهاد سیاستگذار و پشتیبان در این حوزه در حال برطرف کردن موانع تولید در حوزه های کلان و اقتصادی است.

وی با اشاره به اقدامات خوب مجتمع صنعتی اسفراین در اجرای طرح های توسعه ای و ایجاد ارزش افروده در تولید گفت: ایجاد فرهنگ تولید و فعالیت های موثر و هوشمندانه از الزامات پیشرفت و توسعه است که در مجموعه ایدرو و شرکتهای تابعه به جد مورد اهتمام است.

صالحی نیا افزود: اقدامات خوبی در حوزه صنعت با توجه به ظرفیت های خوب نیروی انسانی شهرستان، برنامه ریزی مناسب و تلاش و پشتکار برای تکمیل سرمایه گذاری های گذشته در این مجموعه صنعتی انجام گرفته و آینده خوبی برای طرح توسعه ای در این مجتمع وجود دارد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین نیز در این آیین گفت : در ابان ماه سال جاری احجام تولید محصول نهایی با ۱۷ درصد افزایش نسبت به اردیبهشت ماه امسال که ۱۲ هزار و ۱۲ تن محصول بود، افزایش یافت که نوعی رکورد شکنی بود و به ۱۴ هزار و ۱۴ تن رسید.

علی ملک تاکید کرد: علاوه بر این، افزایش ۱۰ درصدی تولید ذوب، افزایش تعداد ذوب متوالی، افزایش آمار در CCM، کاهش خام فروشی، رشد ۱۵۱ درصدی در بعضی شاخص ها و… نیز اتفاق افتاد که به پاس این این تلاشها این مراسم شکر گزاری تدارک دیده شده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سفر به شهرستان اسفراین از شرکت صنعتی لوله گستر و مجتمع صنعتی فولاد اسفراین بازدید کرد .