امضای تفاهم‌نامه جامع همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و فدراسیون فوتبال

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و رئیس فدراسیون فوتبال تفاهم‌نامه جامع همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند .

موضوعات این تفاهم‌نامه شامل موارد متعددی از جمله همکاری متقابل طرفین درطراحی مدل شایستگی مدیران حوزه فوتبال ، انجام نیاز سنجی آموزشی از طریق برنامه ریزی و اجرای کانون ارزیابی مدیران باشگاه ها؛ تهیه و تدوین برنامه توسعه شایستگی‌ها و طراحی دوره های مدیریت کسب و کار فوتبال می‌شود.

از موضوعات مندرج در این تفاهم‌نامه می‌توان به برگزاری دوره های آموزشی مدیریت فوتبال؛ طراحی و اجرای دوره آموزشی بین المللی تخصصی مدیریت فوتبال؛ برگزاری کارگاه های مشترک مدیریتی؛ رتبه بندی باشگاه ها بر اساس مدل تعالی سازمانی به عنوان یک مدل جامع ارزیابی سازمانی باشگاه‌ها و پیشنهاد پروژه های بهبود؛ اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در این مراسم  گفت : MBA مدیریت ورزش در سازمان مدیریت صنعتی هدف گذاری شده است و هدف آن سازماندهی، برنامه‌ریزی، بحث کنترل و ارزیابی در حوزه ورزش با حضور بهترین اساتید و هدف دیگر آن استعدادیابی و هدایت استعداد مورد نظر است.

ابوالفضل کیانی بختیاری افزود :یکی از ضعف های حوزه ورزش و فوتبال کشور انعقاد قرارداد است که در این حوزه سازمان مدیریت صنعتی با توجه به اساتید قوی در بحث کوچینگ، موضوعات باشگاهی، مدیریت ریسک، موضوعات اقتصاد فوتبال و … می تواند بنا به خواست فدراسیون فوتبال کمک شایانی نماید.

در این مراسم رئیس فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به سوابق و تجارب سازمان مدیریت صنعتی در خصوص کمک به توسعه ظرفیت مدیریت در کشور تصریح کرد : در این تفاهم‌نامه خطوط اصلی سرفصل‌های همکاری‌های تخصصی مشخص شده که که امیدواریم متعاقب آن یک‌ پروژه نیاز سنجی آموزشی با سرعت انجام پذیرد و دوره های تخصصی برای مدیران فوتبال کشور طراحی و اجرا شود.

شهاب الدین عزیزی خادم در ادامه افزود: مدیران باشگاه های لیگ برتر و دسته یک، اعضای اتحایه باشگاه ها،  روسای هیات های فوتبال، مدیران فدراسیون فوتبال  در فاز اول مخاطبان و بهره مندان این دوره ها خواهند بود.