با حضور معاون وزیر صمت صورت گرفت

تجلیل از شرکت لوله گستر اسفراین در سومین جشنواره  ملی حاتم

با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت  صمت  ، تولید کنندگان و صادرکنندگان برتر و فعالان بخش خصوصی  از ۹۵ برگزیده حامی تولید ملی در سومین جشنواره ملی حاتم  تجلیل به عمل آمد .

شرکت لوله گستر اسفراین از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع  ایران نیز در این جشنواره  موفق به دریافت نشان ملی سومین جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) شد و تندیش مدیر برتر در حمایت و ایجاد جهش در تولید داخلی به مازیار زند مدیرعامل این مجموعه اعطا شد .

به گفته زند  امسال تولید ۴۰ هزار تن لوله‌های فولادی بدون درز  برای استفاده در صنعت نفت کشور در دستور کار شرکت قرار دارد .

وی همچنین با اشاره به جهش میزان تولید  شرکت لوله گستر در سال ۹۹ گفت:  در سال گذشته با تولید ۲۱ هزارتن لوله های فولادی بدون درز مورد استفاده در صعنت نفت کشور جهشی ۱۲۰ درصدی در میزان تولیدات خود نسبت به سال ۹۸ داشته ایم.

زند طراحی دستگاه راهبردی تست لوله‌های جداری درون‌چاهی نفت برای اولین بار در کشور در شرکت لوله گستر را از دستاوردهای حوزه داخلی  سازی در سال ۹۹ ذکر کرد و افرود: امسال برای تست لوله های جداری نفت با این دستگاه قراردادی با  چندین شرکت بسته شده است.