بازدید معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو از ظرفیت های صنعتی شوشتر و گتوند

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و هیات همراه در سفر به شهرستان های شوشتر و گتوند استان خورستان از ظرفیت های صنعتی منطقه بازدید کرد .

محسن صالحی نیا در این سفر از بخش های مختلف شرکت لاستیک خوزستان بازدید کرد و مشکلات و موانع این واحد صنعتی را مورد ارزیابی قرار داد . صالحی نیا همچنین از روند احداث شرکت پرشین کیمیا کلر بازدید کرد .

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این دیدار که با همراهی سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی انجام شد ، بازنگری و روزآمدسازی طرح های صنعتی در استان براساس شرایط بهینه سرمایه گذاری و آمادگی ایدرو برای مشارکت بخش خصوصی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو همچنین در همایش تقوقیت و ارتقاء واحد های صنعتی شوشتر و گتوند گفت: شهرستان گتوند و شوشتر ظرفیت های تولیدی و صنعتی خوبی دارند .

نوسازی و بازسازی خطوط تولید، رفع موانع تولید، درخواست زمین برای توسعه واحد های تولیدی فعال، تخصیص سرمایه در گردش برای ادامه تولید، پرداخت تسهیلات به واحد های در حال ساخت، تامین مواد اولیه و تقسیط بدهی های معوق واحد های تولیدی از جمله موضوعات مطرح شده در این همایش بود.

در این همایش صنعتگران شهرستان های گتوند و شوشتر مسایل، موانع و مشکلات خود را با مسوولان مطرح کردند.