- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

سرپرست جدید مجتمع صنعتی اسفراین منصوب شد

به گزارش ایدرونیوز ، در حکم محسن صالحی‌نیا بر بهبود شاخص های عملکردی و ارتقاء فعالیتهای این شرکت ضمن هماهنگی با ایدرو تاکید شده است.


در مراسم معارفه علی ملک حسن شیخ نیا عضو هیئت عامل و معاون مالی اقتصادی ایدرو ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته بر ضرورت افزایش سهم بازار محصولات داخلی سازی شده و مهم مانند خوردکن های معدنی پرفشار (HPGR ) ،(TBM) تیغه های حفاری تونل تاکید کرد.

شیخ نیا که به نمایندگی از معاون وزیر صمت در این مراسم سخن می گفت ، همچنین خواستار بهره گیری از ظرفیت شرکتهای ریلی کشور برای اخذ سفارش جهت قطعات فولادی مورد نیاز این صنعت از جمله چرخ یکپارچه (منوبلوک) قطار که برای اولین بار در این مجتمع ساخته شده است شد .

توجه به واحدهای تحقیق و توسعه ،تبدیل تهدید تحریم ها به فرصت از طریق تامین نیازهای مقاطع فولادی کشور و صادرات گرایی مجتمع در مسیر پیش رو با هماهنگی معاونت نوسازی و بهره برداری ایدرو از جمله شاخص های مورد تاکید عضو هیئت عامل ایدرو بود.

همچنین محمد نوری امیری معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو اظهار داشت که برنامه های پیش رو برای توسعه مجتمع صنعتی اسفراین در جمع مدیران این شرکت در اسفراین تشریح خواهد شد، تا با هدف گذاری معین و تلاش بیش از پیش نیروی انسانی و مدیریت جدید شاهد بهبود شرایط کمی و کیفی تولید در سال جهش تولید باشیم.

در این نشست همچنین بهزاد اعتمادی معاون توسعه صنایع حمل و نقل سازمان اقدامات انجام شده در ۳ سال اخیر در این مجتمع را جدی و ارزشمند برشمرد .

کیومرث میرزایی مدیر عامل سابق مجتمع صنعتی اسفراین نیز در گزارشی به تشریح اهم اقدامات انجام شده پرداخت.

علی ملک که پیش از این انتصاب مدیرعامل شرکت توسعه واگنهای ریلی ایدرو (رهنورد) بود دارای مدرک دکترا در اقتصاد و حمل و نقل است که علاوه بر فعالیتهای دانشگاهی ، سوابق اجرایی دیگری چون مدیرعاملی سایپا دیزل، مدیرعاملی پارس خودرو .معاونت هواپیمایی جمهوری اسلامی مدیرعاملی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و عضویت در هیات مدیره سایپا را در کارنامه خود دارد.