وزیر صمت در بازدید از ایدرو تاکید کرد:

توسعه پیمانکاری های بزرگ با هدف توانمندسازی پیمانکاران فرعی/ ارتقاء داخلی سازی در پروژه‌های عظیم کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با اشاره به تجربه و دانش انباشته این سازمان در انجام پیمانکاری های بزرگ به ویژه در دو دهه اخیر، بر توسعه این فعالیت‌ها با رویکرد توانمندسازی زنجیره پیمانکاران فرعی و افزایش ضریب داخلی‌سازی اقلام و کالاهای مورد استفاده در پروژه های عظیم کشور تاکید کرد.

به گزارش ایدرونیوز ، علیرضا رزم حسینی در این بازدید از آخرین وضعیت اجرای فاز ۱۴ پارس جنوبی به وسیله ایدرو و کنسرسیوم پیمانکاران تماماً ایرانی این پروژه گازی کسب اطلاع کرد و ضمن ابراز خرسندی از داخلی سازی ۶۵ درصدی اقلام مورد نیاز فاز خشکی و دریا در این فاز، تقویت این رویکرد از طریق تعامل ایدرو با شرکت‌های دانش بنیان و پیمانکاران فرعی را اولویت و ضرورت مستمری برشمرد که در سایر طرح های پیش رو نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

رزم‌حسینی همچنین حضور رقابتی و کیفیت افزای ایدرو در پیمانکاری‌های بزرگ بخش‌های مهم دیگر از جمله صنایع معدنی از قبیل فولاد و مس را خواستار شد.

در این بازدید محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو و حمید بازارگان معاون پروژه های کلان این سازمان گزارشی از فعالیت‌های ایدرو در این حوزه ارائه کردند.