دغدغه مندی برای سازمان های توسعه ای نقطه عطفی خاص در دیدگاه های وزیر پیشنهادی صمت

سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفتگو با روزنامه ایران در خصوص ویژگی های و برنامه های وزیر پیشنهادی صمت و تناسب آن با شرایط کنونی کشور گفت :  توجه به نقش سازمان‌ها و نهادهای توسعه‌ای به ویژه با در نظر داشتن شرایط کشورمان یکی از نقاط عطف برنامه های چابک و نگاه روزآمد وزیر پیشنهادی صمت است.

امیر بیات ترک  افزود:  بازتعریف نقش این نهادهای استراتژیک منطبق بر نیازهای توسعه ای کشور، همسو با مزیت ها و توانمندی های مغفول کشور ازجمله منابع اعم از دانش انباشته، فناوری، سرمایه انسانی متخصص و نوآور و تکمیل زنجیره های ارزش در بخش های مختلف از دغدغه های جدی  وزیر پیشنهادی صمت و کارشناسان این عرصه است که  قطعا می تواند در مسیر عملیاتی شدن بنیادین و آینده سازانه راهبردهای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، شتاب ملموس ایجاد کند. بدین جهت وزیر پیشنهادی صمت همانگونه که در دوره سرپرستی خود نشان داد نگاه ویژه‌ای به سازمان های توسعه ای داشته  و بر این مهم دغدغه مندانه واقف است که توسعه صنعتی با همکاری سازمان های توسعه ای رقم خواهد خورد.
رئیس  هیات عامل  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در گفتگو با روزنامه دولت خاطرنشان کرد : پویا سازی و طراوت بخشی به نهادهای توسعه ای برای پوست اندازی و نقش آفرینی های نو در عصر انقلاب صنعتی چهارم و بهم رسانی استارتاپ‌ها با صنایع نوین و دارای فناوری روز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، تا بتوان فرآیند توسعه ای که مدنظر است را با سرعت بیشتری دنبال کرد.

 این چشم انداز ترسیم شده  به یقین می تواند همسنگ ارزش خدمات بی مانند سازمانی مانند ایدرو در صنعتی سازی کشور در دهه های چهل و پنجاه در این برهه از زمان ماندگار و زیربنایی قلمداد شود.