نشست عملیاتی سازی مصوبه هیات واگذاری ماشین سازی و ریخته گری تبریز برگزار شد

نشست بررسی و تسریع عملیاتی سازی مصوبه هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی درباره کارخانجات ماشین سازی و ریخته گری تبریز با دیدار اعضای هیات عامل و معاونان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این واحد صنعتی برگزار شد .

به گزارش ایدرو نیوز،  بهزاد اعتمادی معاون و عضو هیات عامل ایدرو در این نشست وجود زنجیره کامل تولید در مجموعه کارخانجات ماشین سازی را در شرایط فعلی تحریم ها که سیاست های وزارت صمت و ایدرو مبنی بر حداکثرسازی و تعمیق ساخت داخل نیازهای ماشین آلات  واحدهای تولیدی است ظرفیتی ارزشمند برشمرد.

وی افزود : در این رویکرد تعامل مجموعه ماشین سازی و ریخته گری با توجه به ظرفیت ها ، تجربه و دانش اندوخته و زیر ساخت های پایدار می تواند با بخش های دانش بنیان  به شکوفایی و روزآمدی بهینه و صرفه جویی ارزی جدی بیانجامد.

محمدرضا عبداللهی معاون برنامه ریزی و عضو هیات عامل ایدرو نیز  با اشاره به تاکید ویژه سرپرست وزارت صمت برای تسریع در رفع مشکلات و تعیین تکلیف این واحد های صنعتی به عنوان سرمایه ملی بخش صنعت در سال جهش تولید افزود : ایدرو  ضمن بررسی برنامه تولید و الزامات تحقق تولید پیش بینی شده در ماشین سازی و ریخته گری تبریز ، راهکارهای ارتقاء بهره وری عوامل در راستای جهش تولید را ارایه و عملیاتی خواهد کرد .

در این نشست همچنین احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو ، جهانگیری معاون برنامه ریزی اقتصادی استاندار و امین زاده رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی و مدیران واحد های صنعتی به ارائه نقطه نظرات و اهم مسائل این دو مجموعه پرداختند.