بررسی الزامات جهش تولید و آثار بحران کرونا در تولید در دومین نشست کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

دومین نشست کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۹ با دو دستور جلسه بررسی الزامات جهش تولید و تحقق شعار سال و بررسی آثار بحران شیوع کرونا بر تولید به میزبانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان مدیریت صنعتی با توجه به ارتباط موضوعی با حوزه تولید و صنعت برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز ، در این نشست، گزارشی از تهدید و فرصت های سال جهش تولید و اثرات کرونا بر کسب و کارها و شرکت های تولیدی توسط کارگروه حمایت از جهش تولید و تاب آوری صنعتی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و بخش خصوصی برگزار شد، ضمن بررسی و تبادل نظر درباره موضوعات مذکور تصمیم گرفته شد کلیه گزارش های دستگاه های اجرایی توسط کارگروه جمع آوری و تحلیل شود و برای تصمیم گیری در زمان مناسب و با مشارکت حداکثری صاحب نظران به مقامات کشور ارائه گردد.

در این نشست همچنین محمدرضا عبداللهی معاون برنامه ریزی و توسعه ایدرو از اقدامات و تمهیدات سازمان گسترش و شرکت های تابعه در مقابله با ویروس کرونا و تهیه مواد و اقلام بهداشتی گزارشی ارائه کرد .