۱۴ تندیس نقره ای و ۸ تندیس برنز سهم شرکت های حاضر در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی

با پایان ارزیابی شرکت های حاضر در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی در سال ۱۳۹۸ ، همایش نهایی این جایزه با توجه به محدودیت های ایجاد شده به علت شیوع بیماری کرونا و با هدف رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایدرو نیوز ، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به اینکه در این دوره هیچ یک از شرکت کنندگان حایز امتیاز لازم برای دریافت تندیس طلایی نشدند ، گفت :در این دوره، تعداد پروژه های مستقل معرفی شده مدیریت مصرف انرژی ۱۱ مورد بود که نشان از توجه جدی شرکت ها به موضوع کاهش مصرف دارد. ابوالفضل کیانی بختیاری افزود : علاوه بر این، از بین مدیران انرژی حاضر در این جایزه ۴ مدیر به عنوان مدیر برتر انرژی معرفی شدند.

کیانی همچنین خاطرنشان کرد :بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، الگوی جایزه در سال جاری بر اساس تجربیات کسب شده در دوره ۵ ساله برگزاری جایزه، تغییر خواهد کرد .

در پنجمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی تعداد ۱۷ شرکت، نهاد و سازمان به مرحله نهایی رسیدند و در ۲۸ عنوان مختلف در حوزه های مشخص شده در الگوی ارزیابی جایزه ملی مدیریت انرژی به رقابت پرداختند.

از جمله اتفاقات قابل ملاحظه در این دوره حضور سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در فرایند ارزیابی بود. حضور این سازمان علاوه بر اجرای یک پروژه مشخص و کاهش مصرف، نشان دهنده توسعه مفهوم مدیریت انرژی است.