استاندار البرز اعلام کرد:

از هر فرصتی برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان استفاده می کنیم

استاندار البرز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت صمت، ایدرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری البرز در راستای توسعه زیست بوم فناوری شهرک تحقیقاتی کاوش، با تاکید بر اینکه اولویت‌ کاری تولیدات صادرات محور است، گفت: از هر فرصتی برای تقویت شرکت های دانش بنیان استفاده می کنیم.

از هر فرصتی برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان استفاده می کنیم

به گزارش ایدرونیوز ، عزیزاله شهبازی در این مراسم که در محل وزارت صمت برگزار شد، بیان کرد: البرز، حلقه اتصال ۱۴ استان کشورمان است و توجه ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ظرفیت‌های فناوری در این استان قابل تقدیر است.

وی در خصوص شهرک تحقیقاتی کاوش نیز گفت: این شهرک در راستای تولیدات راهبردی، سرمایه گذاری در حوزه فناوری و زمینه سازی اشتغال در البرز است و حتما مورد حمایت ما خواهد بود.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه اولویت این استان کار روی تولیدات صادرات محور است، افزود: این موضوع را در دستور کار داریم و با جدیت مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

شهبازی در پایان با تأکید بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه، تصریح کرد: از هر فرصتی برای تقویت دانش بنیان ها استفاده می کنیم و تمام امکانات را برای این موضوع بسیج خواهیم کرد.

گفتنی است که تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت صمت، ایدرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری البرز در راستای توسعه زیست بوم فناوری شهرک تحقیقاتی کاوش در محل وزارت صمت امضا شد.