- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

دیدار اعضای شورای فرهنگی ایدرو با همسر شهید عمدی

معاون برنامه ریزی وتوسعه ایدرو در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت : وظیفه همه ما حفظ نام و یاد این شهیدان است.

محمدرضا عبدالهی با اشاره به اینکه شهید عمدی یکی از نخستین شهدای سازمان گسترش است ، تصریح کرد : شهدا راه آینده را در پاسداشت انقلاب مشخص کردند و حق بزرگی بر انقلاب اسلامی و مردم دارند.

در این دیدار خانم دکتر مکنون عضو هیات علمی دانشگاه و همسر شهید عمدی ، شوق خدمت به کشور را از ویژگی های شهدا و متخصصان در دوران انقلاب برشمرد و با اشاره به اینکه شهید عمدی و او در حالی که کرسی تدریس در دانشگاه های خارج از کشور داشتند، خدمت به میهن را اولویت خود قرار دادند و با رغبت در آن مقطع به کشور برگشتند از مقامات خواست در فرهنگ سازی و فراهم آوردن زمینه مناسب جهت فعالیت نخبگان بیش از پیش فعال باشند تا شاهد موج معکوس مهاجرت باشیم.

خانم دکتر مکنون همچنین بکارگیری شیوه های روزآمد و مخاطب پسند برای آشنایی نسل جدید با فضای معنوی و روحیه گذشت و فداکاری شهدا را خواستار شد.

شهید محمد علی عمدی معاون پارلمانی وزارت صنایع و مشاور حقوقی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه بردارش در شانزدهم بهمن ماه سال ۶۱ در جلوی منزلشان ترور شدند و به شهادت رسیدند .