وزیر صمت در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل در گفتگو با خبرنگاران:

مجموعه وزارت صمت در شرایط جدید جنگ اقتصادی با تمام توان و اعتقاد پای کار آمدند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امام خمینی (ره) فصل جدیدی از تاریخ ملت ایران را رقم زدند، گفت:مجموعه وزارت صمت در شرایط جدید جنگ اقتصادی با تمام توان و اعتقاد پای کار آمدند.

به گزارش ایدرونیوز ، رضا رحمانی در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: یقینا امام خمینی(ره) تاریخ این کشور را با انقلاب و نظامی که پایه گذاری شده است، عوض کردند و فصل جدیدی از تاریخ ملت ایران را رقم زدند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون و مرهون امام امت و خون شهدای عزیزمان هستیم، تصریح کرد: حصرت امام با تدبیر شان و شهدا با جان فشانی هایشان این انقلاب و نظام را بنا نهادند و ادامه این راه یکی از رسالت های اصلی همه ما است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: در چهل و یک سال گذشته حوزه صنعت و تولیدات صنعتی و معدنی یکی از بخش های قابل توجه عملکردی جمهوری اسلامی ایران بوده است و رشد تولیدات کشور در برخی زمینه ها در این چهل ساله بیش از ۱۰۰ برابر شده است.

رحمانی در ادامه بیان کرد: پیشرفت علمی، فنی، رشد تولید و خودکفایی و قطع وابستگی و تامین نیازهای مردم یکی از دستاوردهای قابل توجه انقلاب اسلامی بوده است.

وی گفت: خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر ادامه راه امام راحل را در حفظ نظام و خدمت به مردم و پیروی از ولایت و رهبری می دانند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: این مجموعه در شرایط جدید جنگ اقتصادی که دشمنان شروع کرده اند با تمام توان و اعتقاد پای کار آمدند و تلاش کردند.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: امروز رشد تولید و آرامش نسبی که در فرآیندهای تولید و بازار داریم همه مرهون فداکاری همین خانواده بزرگ است و امروز نیز با استعانت از روح حضرت امام و شهدای والامقام با جدیت بیشتری در جهت آرمانهای امام و شهدا و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص نقش اصناف در انقلاب نیز گفت: اصناف یکی از پایه های اصلی انقلاب بوده اند و در تداوم و حفظ آن نیز همین نقش مهم را دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بی بدیل بوده است و این نقش را کماکان بر عهده دارند.

گفتنی است که بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وزیر، مدیران ارشد و کارکنان مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه بخش خصوصی امروز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.