نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه با همکاری ایدرو برگزار شد

نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران، با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) و با حضور رییس سازمان صمت استان، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان، رییس نظام مهندسی معدن، نماینده اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و کارشناسان این سازمان، روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه در محل ساختمان شهید بهشتی سازمان صمت برگزار شد.

نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه با همکاری ایدرو برگزار شد

به گزارش ایدرونیوز ، محسن دارابی در ابتدای نشست، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: پروژه بیوایمپلنت، یکی از دو مصوبه اصلی این سفر بوده که با کمک های سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) و همچنین با همت مسئولان و نهادهای مربوطه استان به نتیجه رسیده و در آستانه افتتاح است.
وی در ادامه تصریح کرد: این پروژه در دهه مبارک فجر توسط وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت افتتاح خواهد شد.
رییس سازمان صمت استان در خصوص شناسایی فرصت های سرمایه گذاری و جلب سرمایه گذار در استان یادآور شد: استان کرمانشاه دارای فرصت های متعدد سرمایه گذاری در بخش های مختلفی از جمله بخش صنعت و معدن است که با شناسایی، امکان سنجی و برنامه ریزی بر روی این فرصت ها جهت جذب سرمایه گذار، موجبات رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه استان و افزایش آمار اشتغال فراهم می شود.
دارابی در پایان از خانه صنعت، اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی معدن برای حضور در مراسم افتتاح پروژه بیوایمپلنت در معیت وزیر محترم صمت دعوت کرد.
در این نشست، شکری؛ رییس خانه صنعت استان، پیشنهادهایی در خصوص جذب سرمایه گذار در پروژه های استحصال منیزیم و همچنین فرآوری سنگ را ارائه کرد که مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.