آمادگی ایزوایکو برای حضور در پروژه‌های نفتی و دریایی عراق

مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از آمادگی این مجتمع صنعتی جهت همکاری با کشور عراق در زمینه نفت و گاز و صنایع دریایی خبر داد.

آمادگی ایزوایکو برای حضور در پروژه‌های نفتی و دریایی عراق

به گزارش ایدرونیوز ، حمید رضائیان اصل در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه مجلس عراق مبنی بر خروج آمریکا از این کشور، بیان کرد: با توجه به راهبردی بودن فعالیت‌های این مجتمع صنعتی و سوابق همکاری با کشور عراق، آماده هرگونه همکاری با این کشور هستیم.
مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به پیشرو بودن این شرکت در حوزه‌های نفت و گاز و ساخت کشتی در خاورمیانه، بیان کرد: با توجه به نفت‌خیز بودن کشور عراق و بندری و دریایی بودن آن، ایزوایکو آماده همکاری در زمینه ساخت و بهره‌برداری از انواع سکوهای نفت و گاز و ساخت و تعمیر شناورها در کشور عراق است .
وی با اشاره به عملکرد این مجتمع صنعتی در ساخت و راه‌اندازی سکوهای گازی در فازهای مختلف پارس جنوبی، ادامه داد: ایزوایکو در بحث طراحی و ساخت سکوهای نفت و گاز به خودکفایی رسیده و امروز به یک برند در این زمینه تبدیل‌شده است و جایگزین شرکت‌های بزرگ جهان همچون توتال و شل در پروژه‌های نفتی و گازی کشورمان شده است.
رضائیان اصل ابراز امیدواری کرد: امیدواریم شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران همچون گذشته همکاری مؤثری را با کشور عراق داشته باشد.