رئیس هیات عامل ایدرو تاکید کرد:

تکمیل کارخانه بافت بلوچ ، اولویت سازمان گسترش

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در دیدار نماینده مردم ایرانشهر ، ‌سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی بر جدیت سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران در راستای توسعه صنعتی مناطق محروم تاکید کرد .

تکمیل کارخانه بافت بلوچ ، اولویت سازمان گسترش

به گزارش ایدرو نیوز ، موضوع نوسازی کارخانه بافت بلوچ محور گفتگوی محمد باقر عالی و محمد امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر ، ‌سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی بود . عالی در این دیدار با تشکر از سازمان برنامه و بودجه جهت تخصیص اسناد خرانه اسلامی برای تکمیل طرح بافت بلوچ ، بر استفاده از همه ظرفیت های تامین مالی از جمله منابع داخلی ایدرو جهت اتمام این پروژه تاکید کرد. رئیس هیئت عامل ایدرو افزود: علیرغم وجود محدویت های ناشی از تحریم های ظالمانه ، تدابیر لازم برای اتمام پروژه بافت بلوچ از مسیرهای لازم صورت گرفته است.
در این دیدار امینی فرد نیز با قدردانی از روند مناسب اقدامات انجام شده نکات مدنظر خود را ارائه کرد و نقش این واحد صنعتی در رونق تولید محلی را جدی برشمرد .
شرکت گسترش صنایع بافت بلوچ یکی از پروژه های سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است که در راستای ماموریت و احیای صنایع فرسوده به این سازمان واگذار شده و در حال حاضر جزو شرکت تابعه ایدرو محسوب می شود. این کارخانه در کیلومتر ۵ جاده ایرانشهر به بمپور و در فاصله ۳۷۰ کیلومتری از زاهدان قرار دارد و یکی از بزرگترین کارخانه های نساجی کشور بشمار می رود .