معرفی منطقه ویژه اقتصادی جهرم و ارایه نیازهای فناورانه در نمایشگاه تستا

منطقه ویژه اقتصادی جهرم بمنظور ارایه فرصت های سرمایه گذاری و همکاری در حوزه اقتصاد دانش بنیان حضور در دومین نمایشگاه تستا پیدا کرد.

به گزارش ایدرونیوز ، در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه ، معاون وزیر ارتباطات ، شهردار تهران ، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ، رئیس اتحادیه صنعت مخابرات و دبیرکل سازمان کارآفرینی اتاق بازرگانی ایران از جمله فرادای بودند از غرفه منطقه ویژه اقتصادی جهرم بازدید کردند .

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی جهرم گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی مَی تواند در کاهش مشکلات ناشی از تحریم ها و تقاضا محور کردن علم و فناوری موثر باشد و رفع نیازهای داخلی بوسیله شرکت های ایرانی صاحب فناوری است.

پیام فخرو یکی از راه های خارج شدن از بن بست تحریم ها را فعال شدن شرکت های دانش بنیان و حمایت از کسب و کارهای نوپا و خلاق دانست و افزود : سعی داریم با تسهیل فعالیت های شرکت های دانش بنیان صنایع غذایی، بسته بندی و لجستیک و حمایت از آنها در این منطقه شاهد رونق تولید و شکو فایی کسب و کار باشیم.

فخروضمن تاکید بر حمایت از این شرکت ها ی دانش بنیان خاطر نشان کرد: این منطقه مَی تواند با حمایت از کسب و کارهای نوپا و خلاق بزرگترین تحول را در منطقه ایجاد نماید.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم در خصوص ویژگی ها و مزیت های رقابتی مناطق ویژه اقتصادی افزود: معافیت های مالیاتی، بخشودگی سود و عوارض گمرکی، عدم وجود تشریفات اداری و مقررات دست و پا گیر و همچنین سهولت و تسریع در فرایندهای صادرات و واردات با جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی و انتقال فناوری به توسعه کمک مَی کند.

دومین نمایشگاه تستا به همت شورای عالی عتف و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در تاریخ ٢۶ لغایت ٢٩ آذرماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.