سازمان مدیریت صنعتی برگزار کرد:

سی و یکمین همایش فصلی دوره MBA “مدیریت کسب و کار هوشمند و تحولگرا” و “مدیریت فناوری اطلاعات” (MITM)

سی و یکمین همایش فصلی دوره MBA با گرایش “مدیریت کسب و کار هوشمند و تحولگرا” و “مدیریت فناوری اطلاعات” (MITM) در ۱۴ آذرماه در ساختمان مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز ، در شروع دومین دهه برگزاری همایش (MITM) دکتر مرتضی ایمانی راد عضو هیات علمی سازمان با موضوع ” نگرش به استراتژی در پرتو فناوری دیجیتال” به سخنرانی پرداخت.
وی با اشاره به برخی از رخدادهای سیاسی، اقتصادی در سطح جهان، اظهار داشت: چه در بازارهای جهانی و چه در بازار اقتصادی ایران، شاهد افزایش عدم قطعیت و شرایط نوسان بالا هستیم.
دکتر ایمانی راد نتیجه این وضعیت را پایین آمدن قدرت پیش بینی و مختل شدن برنامه ریزی های اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی باید انواع هوشمندی را جایگزین برنامه ریزی کرد.

سی و یکمین همایش فصلی دوره MBA "مدیریت کسب و کار هوشمند و تحولگرا" و "مدیریت فناوری اطلاعات" (MITM)

سی و یکمین همایش فصلی دوره MBA “مدیریت کسب و کار هوشمند و تحولگرا” و “مدیریت فناوری اطلاعات” (MITM)

عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی، رصد کردن محیط کسب و کار و متغیرهای داخلی در شرایط نوسان بالا را با اهمیت عنوان کرد و افزود: چشم انداز آینده اقتصاد کشور در تهیه نرم افزارهایی است که با دارا بودن اطلاعات زمان واقعی، قادر به تحلیل “هوش تجاری” و “هوش مشتری” باشند.
در ادامه همایش، مهندس “طاهری بخش”، معاون “شرکت همراه اول” و دکتر “ضرابی”، مجری طرح اینترنت اشیاء پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات “وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات” با موضوع “اینترنت اشیاء” و “تحولات آینده” به سخنرانی پرداختند.
در این بخش از همایش عنوان شد که در آینده هر شیء فیزیکی با اتصال به اینترنت یا به کمک سایر ابزارهای ارتباطی، می تواند با سایر اشیا در تعامل باشد که بر شیوه زندگی و فضای کسب و کار تاثیرات بنیادین خواهد گذاشت.
تاثیرگذاری بر فرایندهای عملیاتی؛ پایشی، تعاملات کاری و سایر جنبه های مدیریتی از نتایج اینترنت اشیاء خواهد بود.
در پایان همایش، چهار مورد از پروژه های در حال انجام و استارتاپ های فعال کشور ارائه شد.