تاکید بر سرمایه‌های انسانی و رقابت‌پذیری در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

نشست خبری رئیس سازمان مدیریت صنعتی پیرامون پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی، برگزار شد.

تاکید بر سرمایه‌های انسانی و رقابت‌پذیری در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی

تاکید بر سرمایه های انسانی و رقابت پذیری در پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی اخبار اقتصادی پایشگر: یوسف دهقانی -نشست خبری رئیس سازمان مدیریت صنعتی پیرامون پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی، برگزار شد.
به گزارش ایدرونیوز ،ابوالفضل کیانی بختیاری رئیس سازمان مدیریت صنعتی در خصوص اهداف برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی اظهار داشت:
توانمندسازی منابع انسانی و شبکه سازی و ایجاد گروه های تخصصی ،شناسایی چهره های برتر منابع انسانی و کمک به تصمیم گبری حوزه HR
در کشورو قدردانی از مدیران ارشد حوزه منابع انسانی ومخصوصا مسئولانی که به رونق تولید کمک کردند جزء اهداف برگزاری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی است.
رئیس سازمان مدیریت صنعتی در خصوص نقش کنفرانس منابع‌انسانی در جامعه، گفت:
با توجه به شرایط سخت کسب و کار و تحریم‌های نابرابر و ظالمانه‌ای که وجود دارد، مدیریت منابع‌انسانی در این شرایط بسیار حائز اهمیت است
وی در ادامه بر هوشمندسازی و تحول دیجیتال در حوزه منابع انسانی تاکید کرد و اظهار داشت:
مدیران منابع انسانی در تصمیمات استراتژیک شرکتها نقش موثر دارند.
رئیس سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی اظهار داشت:
این کنفرانس مشارکت بین‌المللی نیز دارد و همه ساله اساتید بزرگ منابع انسانی از کشورهای مختلف به صورت مجازی و حضوری در این کنفرانس شرکت می‌کنند
رئیس سازمان مدیریت صنعتی افزود:
حوزه منابع انسانی یک حوزه چند وجهی است که باید به منابع انسانی ورود کند تا نیازهای جامعه در حوزه‌ها و ابعاد مختلف علمی و فناوری دانش‌بنیان و مسائل مسئولیت‌های اجتماعی را حل و فصل کند.:
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی افزود: یکی از ماموریت‌های عمده این کنفرانس، معرفی روندها و پارادایم‌های نوین منابع انسانی بوده که طی این سال‌ها استانداردها و موضوعات نوظهور را نیز معرفی کرده است.
ریاست کنفرانس توسعه منابع انسانی خاطرنشان کرد: پذیرش روندها و پارادایم های جدید نیاز به فرهنگ سازی توسط مدیران ارشد سازمان‌ها و بنگاه‌ها و مدیران منابع انسانی دارد.وی از آمادگی این سازمان برای حمایت ویژه از استارتاپها وشرکتهای دانش بنیان که در بحث مدیریت منابع انسانی فعالیت کرده باشند و همچنین مدیران منابع انسانی که در زمینه مسئولیت اجتماعی و محیط زیست تلاش کردندخبرداد..
جایزه تعالی سازمانی و تعالی منابع انسانی از دیگر جوایزی است که همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این جایزه امسال بر مبنای شاخص‌های رونق تولید طراحی شده است.
در این کنفرانس نسرین جزنی، دبیر کمیته علمی نیز گزارشی از اهداف برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی ارائه کرد.
وی ضمن تقدیر از سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک نهاد عملگرا، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌ها یا برتری‌های سازمان مدیریت صنعتی، ایده پردازی، عملگرایی و تخصص گرایی است.
وی افزود: حدود ۱۵ سال پیش عده‌ای از فعالان حوزه منابع انسانی تصمیم گرفتند تا جایگاه و اهمیت مدیریت منابع انسانی در یک سازمان را به همگان به ویژه مدیران ارشد معرفی کنند. همان طور که می‌دانید، امروزه مهم ترین سرمایه یک سازمان، منابع انسانی یا کارکنان واقعی آن سازمان است. بنابراین یکی از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس علمی، معرفی و اهمیت مدیریت منابع انسانی در سازمان و همچنین برندسازی مدیریت منابع انسانی است.
وی اظهار داشت: طی ۱۵سال گذشته ۳۸۰۵ مقاله، ۹۹۸ تجربه و ۳۰۰ هزار نفر ساعت آموزش در کنفرانس های توسع منابع انسانی ارائه شده است.
و تاکنون ۵۲ مقاله علمی داخلی وبین المللی برای کنفرانس پانزدهم ارسال شده است.
لازم به ذکر است پانزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد