​رئیس ایدرو در مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران سازمان گسترش مطرح کرد

رشد و توسعه تفکر بسیجی می تواند به اعتلای کشور بیانجامد

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، مراسم تقدیر از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا با حضور معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد.

به گزارش ایدرونیوز ، دکتر معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این مراسم با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، دوران رشادت ها، از خودگذشتگی ها و ایثارگری های ملت ایران است، اظهار داشت جا دارد این ایام را به همه کسانی که دغدغه اعتلای انقلاب اسلامی و تعالی و پیشرفت کشور را دارند، تبریک بگوئیم.

مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران سازمان گسترش

مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران سازمان گسترش

وی افزود: اگر آن فداکاری ها و ازخودگذشتگی ها از سوی رزمندگان و جانبازان و ایثارگران نشان داده نمی شد، معلوم نبود که کشور و مردم ما سرنوشت فعلی را پیدا می کردند.
وی برخورداری از نعمت الهی امنیت را یکی از پیامدهای بسیار مهم دوران دفاع مقدس دانست و گفت کافی است امروزه نگاهی به کشورهای بحرانی و ناآرام منطقه خاورمیانه افکنده تا قدر این ثبات و امنیت را دانسته و بیش از پیش نسبت به پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه ها، اقدام کنیم.
دکتر معظمی با توصیف اقتصاد مقاومتی بعنوان اقتصادی که در آن کار بیشتر، تلاش بیشتر، خدمت بیشتر و از خود گذشتگی بیشتر نمود دارد اظهار داشت هم امام راحل(ره) و هم رهبر معظم انقلاب بر مقوله “ما می توانیم ” تاکید داشتند و این البته با توانمندی ها و استعداد نسل جوان و فهمیده کشورمان همخوانی دارد.
رئیس هیات عامل سازمان با تاکید بر اینکه، باید خود را مقید به رشد، توسعه و نضج تفکر بسیجی بدانیم، گفت این تفکر بسیجی است که کشور را در دوران جنگ مقدس از آسیب ها مصون داشت و هم این تفکر است که می تواند اعتلا و پیشرفت کشور را به ارمغان بیاورد و باید بهوش بود که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن این تفکر و آسیب زدن به شاکله فرهنگی کشور هستند.
بنا بر این خبر، در پایان این مراسم لوح تقدیر به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران اعطا گردید.