امضا تفاهم نامه ۱۳۵ میلیارد تومانی مجتمع صنعتی اسفراین با شرکت های دانش بنیان

مجتمع صنعتی اسفراین در اولین گردهمایی فن آورانه صنایع، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد ، تفاهم نامه ای به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان امضا کرد.

امضا تفاهم نامه ۱۳۵ میلیارد تومانی مجتمع صنعتی اسفراین با شرکت های دانش بنیان

به گزارش ایدرونیوز ، مجتمع صنعتی اسفراین در اولین گردهمایی فن آورانه صنایع، شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری برگزار شد،حضوری فعال داشت.
مجتمع صنعتی اسفراین در این همایش که با رویکرد رفع نیازهای فن آورانه صنایع فولاد به منظور رونق تولید ملی با حضور شرکتها و استارت آپهای منتخب دانش بنیان برگزار شد توانست بالاترین حجم تفاهم نامه های همکاری فناورانه را به ارزش ۱۳۵ میلیارد تومان به دست آورد.
در حاشیه برگزاری این مراسم، سرقینی معاون وزیر صمت، قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به همراه ، میرزائی مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین و گرمه ای رئیس پارک علم و فن آوری خراسان شمالی، ضمن حضور در همایش از غرفه های شرکتهای مهم فولادی و شرکتهای دانش بنیان بازدید کردند و در نهایت با شرکت در جلسه ای با حضور مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی، تفاهم نامه هایی را با استارت آپ های مذکور منعقد کردند.
گفتنی است از ۷ شرکت دانش بنیانی که اقدام به عقد تفاهم نامه با فولاد اسفراین نموده اند، ۴ شرکت در مرکز رشد این شهرستان مستقر هستند.