​در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و وزارت نیرو بیان شد:

دکتر معظمی :تربیت مدیر مهم تر از احداث کارخانه است

تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و وزارت نیرو با حضور دکتر معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به امضای دکتر محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مهندس مهاجری معاون وزیر نیرو در امور تحقیقات و منابع انسانی رسید.

بنا به گزارش اداره اطلاع رسانی ایدرو  موضوع این تفاهم نامه، همکاری مشترک با هدف ارائه خدمات مشاوره ای، آموزشی در زمینه های شناسایی شایستگی های حرفه ای، نیازسنجی آموزشی و تدوین و اجرای دوره های آموزشی ویژه مدیران صنعت آب و برق  و ازجمله دوره پرورش مدیران تراز جهانی با استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی سازمان مدیریت صنعتی است.
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و وزارت نیرو

مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و وزارت نیرو

این خبر حاکی است  دکتر معظمی با یاد کردن از “دکتر نیازمند” و این که ایشان نخست سازمان مدیریت صنعتی را تاسیس و سپس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را ایجاد کرد، آن را مهم دانست چرا که اول به تربیت مدیر می پردازد و بعد کارخانه احداث می کند.
وی سازمان مدیریت صنعتی را سرمایه ای ملی دانست که انتظار از آن حفظ و ارتقاء کیفیت است.
مهندس مهاجری با بیان تاریخچه ای از سوابق همکاری وزارت نیرو و سازمان مدیریت صنعتی، از استمرار و پویایی این سازمان با قدمت بیش از ۵۰ سال علیرغم فراز و فرودهای کشور، ابراز خرسندی کرد و پیشرفت را دارای قواعدی دانست که اصل آن توانمند سازی است.
دکتر محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، ارائه خدمات مشاوره ای برای توسعه منابع انسانی به ویژه مدیران حرفه ای، طراحی و اجرای متمایز بسته ‏ها و دوره‏ های آموزشی ویژه مدیران صنعت آب و برق با رویکرد حرفه‏ ای در قالب دوره‏‎های تخصصی و دوره‏ های آکادمیک (MBA و DBA) را از مفاد مهم تفاهم نامه همکاری دانست و در عین حال به برگزاری دوره آموزش و توسعه مدیران تراز جهانی، اختصاصی مدیران صنعت آب و برق تاکید کرد و به همکاری های آینده در زمینه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه های مختلف اشاره نمود.
گفتنی است، این تفاهم نامه در راستای اجرای ماده ۵۶ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر آموزش مدیران دستگاه های اجرایی و مصوبه شورای‏عالی اداری در مورد آموزش و تربیت مدیران آینده و نیز سند چشم انداز وزارت نیرو در افق ۱۴۰۴، به امضای معاون وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی رسید.