دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران :

سهم تولید داخل صنعت مخابرات افزایش می یابد

دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با اشاره به حضور هفت اپراتور بزرگ ارتباطی کشور در نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید ، گفت : این شرکت ها که از متقاضیان اصلی تجهیزات و نرم افزار مخابراتی هستند ، ضمن هماهنگی با اداره صنایع برق و الکترونیک وزارت صمت نیارمند های فناورانه خود را در حوزه تحقیق و همچنین تولید به معرض دید عرضه کنندگان و تامین کنندگان قرار می دهند .

سهم تولید داخل صنعت مخابرات افزایش می یابد

به گزارش ایدرو نیوز ، فرارمز رستگار با تصریح اینکه بیش از پنجاه شرکت تولیدی و تحقیقاتی و خدمات فنی از میان اعضای سندیکای صنعت مخابرات کشور در این نمایشگاه حضور دارند ، افزود : این نمایشگاه ارتباط واحد های متقاضی را با واحد هایی که امکان تحقیق و تولید دارند، فراهم می کند .
رستگار نتایج و برونداد این نمایشگاه را مهم خواند و گفت : سندیکای صنعت مخابرات ایران در پی آن است در سال رونق تولید سهم تولید داخل را در شبکه های مخابرات ثابت از ۷۰ درصد فعلی به ۸۵ درصد و در شبکه های تلفن همراه را از ۳۰ درصد کنونی به ۵۰ درصد برساند.
نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.