نخستین دوره آنلاین آشنایی با الگوی تعالی سازمانی برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از برگزاری نخستین دوره آموزشی آشنایی با الگوی تعالی سازمانی بصورت مجازی و آنلاین با هدف کمک به رونق تولید بنگاه‌های ایرانی خبر داد.

نخستین دوره آنلاین آشنایی با الگوی تعالی سازمانی برگزار می‌شود

به گزارش ایدرو نیوز ، ابوالفضل کیانی بختیاری با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید گفت : در شرایط فعلی کشور ضروری است مدیران سازمان ها دانش نظری و مهارت های خود را توسعه دهندو برگزاری این دوره آموزشی می تواند کسب نگرشی نوین در استفاده از مدل تعالی برای برنامه ریزی در جهت ارتقای سازمان و ترسیم مسیر رشد آن ها باشد.

کیانی خاطر نشان کرد: مرکز تعالی سازمانی مدیریت صنعتی این فرصت را ایجاد کرده تا افراد و سازمان های مختلف در نقاط مختلف کشور بتوانند بدون حضور فیزیکی و در محلی که هستند از این آموزش استفاده کرده و با مباحث تعالی سازمانی آشنا شوند.

لازم به ذکر است این دوره آموزشی که به صورت مجازی و آنلاین طی ۱۹ و ۲۰ خردادماه جاری برگزار می شود به مباحثی از جمله ه مدل چیستی تعالی سازمانی ، چرایی نیازمندی به آن ، چگونگی رشد و ارتقای سازمان براساس این مدل و … می پردازد.

علاقمندان با مراجعه به سامانه آموزش های مجازی و از راه دور سازمان مدیریت صنعتی به نشانی https://lms.imi.ir می توانند در این دوره ثبت نام نمایند.