ایدرو در نمایشگاه اختصاصی ایران در شهر رم

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر رم امروز با حضور وزیر صنعت ،‌معدن وتجارت افتتاح می شود.

ایدرو در نمایشگاه اختصاصی ایران در شهر رم

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایدرو نیوز ،‌در این نمایشگاه که بمنظور معرفی انواع  توانمندی ها و قابلیت های صنعتی ،‌معدنی و فنی  جمهوری اسلامی ایران در پایتخت ایتالیا برگزار می گردد از ۱۰۷ غرفه با مساحت ۱۷۰۰۰ متر تشکیل شده است. قرار است این نمایشگاه امروز بوسیله مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و با حضور نمایندگان شرکت  های ایرانی حاضر در نمایشگاه و همچنین صنعتگران و فعالان حوزه ها ی مختلف  کسب و کار ایتالیایی و سرمایه گذاران اروپایی  افتتاح گردد.
این خبر حاکی است سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران  و سازمان شهرک های صنعتی و شرکت های تولید کننده سنگ و چرم و همچنین شرکت های فعال در زمینه  فرش بافی و تولید زعفران و پسته حضور فعالی در این نمایشگاه دارند.
قرار است در حاشیه این نمایشگاه ،‌مذاکرات و گفتگوهای جانبی با فعالان اقتصادی و صنعتی ایتالیا بمنظور تشریح شرائط سرمایه گذاری در انواع  پروژه ها ی صنعتی وکشاورزی  در ایران و ترغیب و دعوت از سرمایه گذاران ایتالیایی برای حضور در قالب شراکت ها سرمایه گذاری با طرف های ایرانی اعم از بخش خصوصی یا دولتی ،‌صورت گیرد.
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این نمایشگاه زمینه های فعالیت های خودرا در حوزه های مختلف اعم از صنایع دریایی ،‌نفت و گاز و خودروسازی و غیره در معرض نمایش درآورده است.
شرکت نیک گستر به همراه دو شرکت تابعه شان در این نمایشگاه با استقرار در کنار غرفه ایدرو ، محصولات خودرا به نمایش در آورده است.