- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

افتتاح اورژانس جاده ای منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

به گزارش ایدرونیوز ، غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در مراسم آغاز به کار این پایگاه ارتقاء سطح خدمات تکمیلی  ضروری در مجتمع های صنعتی و تجاری را یکی از الزامات رونق تولید و بهبود محیط کسب و کار برشمرد .

کاتب استاندارد سازی های بهداشتی و ایمنی در محیط های صنعتی را عامل امنیت بخشی بیشتر برای  سربازان جنگ اقتصادی و دست اندرکاران عرصه تولید  عنوان کرد .

عبدالرضا نادری مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با اشاره  به  پویایی این منطقه ، انعقاد بیش از ۳۰ قرارداد احداث واحدهای تولیدی را نشانه های امیدبخش دانست و تاکید کرد ایدرو و وزارت صمت از طریق فراهم آوری زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای رونق تولید در این جغرافیای ژئواکونومیک تلاش می نمایند .

نادری افزود : فعالان عرصه تولید و تجارت بیش از نیمی از عمر خود را در محیط کار می گذرانند از این رو طراوت بخشی و تکمیل خدمات جانبی این محیط ها از الزامات بهره وری منابع انسانی محسوب می گردد ، که در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تکمیل زنجیره های خدمات اعم از بهداشتی ،‌رفاهی ،‌تفریحی در کنار احداث واحدهای صنعتی و تجاری پیش بینی و طراحی گردیده است .

نوید دانایی رئیس  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز در حاشیه افتتاح این پایگاه اورژانس ، شیوه همکاری مشارکتی را که منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ایجاد زیر ساخت ،‌ بنا و مستحدثات ،‌ آب ، ‌برق ،‌ تلفن و .. را تامین نموده و در مقابل تجهیزات پزشکی درمانی و نیروی انسانی را بخش درمانی تقبل نموده است ، نمونه مناسبی از هم افزایی بین دستگاه ها برشمرد .

این پایگاه اورژانس جاده ای  با عرصه ای به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع در منطقه ویژه اقتصاد گرمسار احداث گردیده و علاوه بر خدمات رسانی به واحدهای منطقه ، توان پوشش عملیات امداد ضروری درمانی در مسیر های گرمسار – قم و گرمسار به مشهد را دارا است .

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و از نقاط کانونی اقتصاد و تولید در جوار پایتخت است .