- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

امضای تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران

به گزارش ایدرونیوز ، در این جلسه ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، ضمن بیان تاریخچه ای از فعالیت های سازمان اظهار داشت: این سازمان نتیجه یک تفکر متعالی است و ۵۵ سال قبل که نظام مدیریتی بر کشور حاکم نبوده این تشکیلات را برای پرورش مدیران بنگاه ها و صنایع در حال احداث، پایه ریزی نموده است.
وی افزود: سازمان مدیریت صنعتی دارای ۳۰۰ عضو هیات علمی و ۲۶ نمایندگی است همچنین مرکز همایش های سازمان سالانه برگزار کننده کنفرانس ها و همایش های متعدد است که برخی از این همایش ها از جمله کنفرانس توسعه منابع انسانی، جایزه ملی مدیریت انرژی، جایزه ملی تعالی سازمانی، رتبه بندی شرکت های برتر کشور در سطح ملی برگزار می شوند و از اهمیت بالایی برخوردارند.
ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتیمدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، در خصوص تعاملات و همکاری های بین المللی سازمان گفت: در بحث مدیریت انرژی با دانشگاه “کلگری” کانادا همکاری را آغاز کرده ایم و همچنین برای دوره های آموزش آنلاین با دانشگاه “سایمون فریزر” کانادا و برای دوره های مدیریت کسب و کار طی ۱۸ سال اخیر با دانشگاه های معتبر فرانسه مثل “نیس”، “گرنوبل” و “بوردو” به طور مستمر همکاری داریم. همچنین با آلمان ها در خصوص آموزش مدیریت کسب و کار های کوچک و متوسط همکاری مشترک داریم.
کیانی بختیاری، در ادامه با اعلام آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای همکاری با اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی گفت: سازمان مدیریت صنعتی در حوزه های مختلف مدیریت، مشاوره، همکاری های بین المللی، طرح سامانه ارتقا مدیریت بنگاه ها، شناخت و عارضه یابی، استراتژی تحول و ساختار، مدیریت تولید و عملیات، بازاریابی و فروش، مالی و اقتصادی، مدیریت دانش، خدمات کلینیکی و مهندسی ارزش، توسعه منابع انسانی، کانون های ارزیابی و … فعالیت های در خور توجهی دارد و در این حوزه ها آمادگی سازمان را برای همکاری اعلام می دارم.
وی افزود با توجه به تشکیل گروه مشاوران نفت، گاز و پتروشیمی در این زمینه آماده همکاری هستیم و دوره های MBA و DBA تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را طراحی کرده ایم که به زودی برگزار می شود.
در این جلسه سعید رفیعی فر دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فراورده های نفت، گاز و پتروشیمی نیز ضمن معرفی اتحادیه اظهار داشت: این اتحادیه ضمن اخذ مجوز از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور ۵۴ شرکت تاسیس گردیده و هم اکنون با داشتن حدود ۳۰۰ عضو از بزرگترین تشکل های اقتصادی در کشور محسوب می شود که نقش مهمی در ارتقاء کیفی و کمی صادرات فرآورده‌های نفتی، ارزآوری به داخل کشور و اشتغال زایی به عهده داشته است.
وی ابراز امیدواری نمود که اتحادیه بتواند درزمینه برگزاری دوره های MBA و DBA تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی با سازمان مدیریت صنعتی همکاری و از تجارب این سازمان در خصوص رتبه بندی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی استفاده نماید.
در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری میان طرفین مبادله گردید.