سرپرست مرکز تعالی سازمانی، سازمان مدیریت صنعتی خبر داد:

ساخت ۲۰ فیلم کوتاه آموزشی برای تعالی بنگاه‌های ایرانی

مرکز تعالی سازمانی با هدف حمایت از بنگاه‌های ایرانی در مسیر بهبود و رقابت پذیری و همراهی آنها در سفر تعالی، اقدام به ساخت و انتشار ۲۰ فیلم کوتاه آموزشی کرده است.

به گزارش ایدرونیوز، سرپرست مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه مدل تعالی سازمانی که بر اساس آن ارزیابی بنگاه‌ها صورت گرفته و هر ساله جایزه ملی تعالی سازمانی اعطا می‌شود شامل ۹ معیار و ۱۰ ارزش بنیادین است، گفت: مرکز تعالی سازمانی تلاش کرده با بهره‌گیری از دانش و تجربه اعضای کمیته علمی و ارزیابان ارشد جایزه ملی تعالی سازمانی، هر یک از معیارها و ارزشها را در قالب فیلم کوتاه چند دقیقه‌ای معرفی و از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی بصورت رایگان در اختیار افراد، سازمان‌ها و بنگاه‌های علاقمند به قرار گرفتن در مسیر تعالی قرار دهد.

شجاعی افزود: شرکت‌ها با دانلود تمامی این فیلم‌ها که به تدریج در حال انتشار است، می‌توانند در زمانی کوتاه با مدل تعالی سازمانی آشنا و آن را در اختیار کارکنان خود قرار دهند.

وی ادامه داد: این یکی از خدمات جدید ترویجی سازمان مدیریت صنعتی در جهت ارتقای کیفی و بهره‌ورانه بنگاه‌های ایرانی است.

مدیر شانزدهمین همایش تعالی سازمانی در پایان گفت: این فیلم‌ها از طریق جستجوی واژه «تعالی سازمانی» در اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی، همچنین از طریق سایت جایزه ملی تعالی سازمانی به نشانیExcellence.imi.ir قابل دسترسی است.

یادآور می‌شود شانزدهمین همایش تعالی سازمانی و اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی به بنگاه‌های سرآمد کشور ۶ اسفند ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.