- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

تفاهم برای توسعه همکاری ها میان سازمان مدیریت صنعتی و شرکت انتقال گاز ایران

به گزارش ایدرونیوز، در این جلسه ابوالفضل کیانی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان اهداف، ماموریت ها و فعالیت های این سازمان اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی آمادگی دارد با توجه به تقویم آموزشی شرکت انتقال گاز ایران، در خصوص “دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت” ، “دوره پرورش مدیران در کلاس جهانی برای مدیران ارشد و استانی، و همچنین طراحی و استقرار نظام مدیریت بهره وری با هدف کاهش هزینه ها و افزایش ستانده ها با شرکت انتقال گاز ایران همکاری نماید.

ابوالفضل کیانی بختیاری افزود: هم چنین پیشنهاد می شود طراحی و استقرار نظام آماری با هدف تهیه و تدوین شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) و تهیه داشبوردهای مدیریتی در سطح مدیران ارشد و میانی با تحلیل سری زمانی آن ها برای استفاده مدیران و کارشناسان در تصمیم گیری، تصمیم سازی، برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد شرکت انتقال گاز ایران در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطرنشان کرد: می توانیم در خصوص بازنگری و طراحی ساختار سازمانی شرکت انتقال گاز ایران و متناسب سازی آن با فعالیت های توسعه ای در راستای چابک سازی سازمان، ارائه مشاوره های تخصصی با رویکرد حل مسأله در زمینه های مدیریتی؛برنامه ای ؛استراتژی؛آموزشی؛فناوری اطلاعات، ایمنی و سلامت کار، بهره وری عملیاتی، تکنولوژی، برگزاری دوره های MBA و DBA با گرایش نفت، مدیریت زنجیره تأمین (صادرات ، توزیع ، تحویل، ذخیره ، تولید ، تأمین) و… همکاری نماییم.

در این جلسه سعید توکلی مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران نیز اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی بسیار خوب پایه گذاری شده است و از اساتید به نامی بهره می برد.

مدیرعامل شرکت انتقال گازایران افزود: در حوزه تخصصی انرژی، جمعی از افراد با تجربه از مجموعه نفت و گاز در این سازمان حضور دارند.
وی اعلام کرد: شرکت انتقال گاز ایران، نخستین شرکت زیرمجموعه صنعت نفت است که میان موضوعات استراتژیک، فرآیندها و شاخص ها با اساسنامه ارتباط برقرار کرده است.

به گفته توکلی، شرکت انتقال گاز ایران برای رسیدن به افق ۱۴۰۴ باید لینک قوی مشاوره ای و آموزشی داشته باشد تا بتوانیم تیم صنعتی و خبره ی مدیریتی تشکیل دهیم.

وی افزود: بر این اساس از مدیران و روسای شرکت درخواست می نمایم با انجام نیازسنجی های لازم، نیازهای آموزشی و مشاوره ای خود را اعلام کنند تا بتوانیم از تجارب ارزشمند این عزیزان استفاده و بهره برداری کنیم و در قالب امضای یک تفاهم نامه با این سازمان همکاری و تعامل برقرار شود.