انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

سازمان مدیریت صنعتی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با امضای تفاهم نامه ای بر همکاری مشترک در تبادل اطلاعات ، هم‌افزایی و ارتقاء سطح فعالیت‌ها و استفاده بهینه ظرفیت‌های دوجانبه ، تاکید کردند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایدرو نیوز ، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این نشست با بیان اینکه سازمان مدیریت صنعتی تا کنون بیش از ۵ هزار پروژه‌ برای بخش‌های خصوصی و دولتی انجام داده است، گفت: این سازمان در بخش‌های سیاست‌های صنعتی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و آسیب‌شناسی بنگاه‌ها، صاحب تخصص و تجربه است.
ابوالفضل کیانی بختیاری با بیان اینکه در این سازمان در حوزه‌های نوآورنه اقدامات خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور داریم که سازمان مدیریت صنعتی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تجاری سازی و بازاریابی مشاوره‌ها و کمک‌های خوبی به این شرکت‌ها ارائه می‌دهند.
کیانی ابراز امیدواری کرد که امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و این سازمان به ارتقای روند همکاری و تعامل دوجانبه منتهی شود.
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در این نشست با اشاره به شرایط کشور به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی، گفت: در شرایطی که دشمنان از حربه تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند، دستگاه‌‌ها و نهادها با همکاری و تعامل بیشتر می‌توانند علاوه ‌بر کاهش هزینه‌ها در ارتقای عملکرد یکدیگر و پیشبرد امور هم‌افزایی داشته باشند.
کاظم جلالی افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان بازوی مشورتی مجلس شورای اسلامی به دنبال استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌های کارشناسی مراکز علمی و پژوهشی کشور است. نماینده مردم تهران، ری،‌شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:
با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ابراز امیدواری کرد تا امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان مرکز پژوهش‌های مجلس و سازمان مدیریت صنعتی به تحقق اهداف این سیاست‌ها و پیشبرد امور کشور و رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه مسائل اقتصادی منجر شود.