- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

گسترش همکاری میان سازمان مدیریت صنعتی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی

به گزارش ایدرونیوز ، در این دیدار مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اشاره به تاریخچه و تشریح ماموریت و فعالیت های این سازمان گفت : یکی از ماموریت سازمان مدیریت صنعتی بحث تحقیق و مشاوره صنعتی است و تاکنون بیش از ۵ هزار پروژه مشاور صنعتی برای بخش‌های دولتی و خصوصی انجام داده‌ایم.

ابوالفضل کیانی بختیاری افزود : آمادگی داریم با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در خصوص ایجاد نمایندگی سازمان در منطقه، در زمینه موضوعات مورد نیاز بویژه دوره های بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست (HSE) ، همچنین دوره های مسئولیت اجتماعی (CSR) و دوره های پرورش مدیران در تراز جهانی، همکاری مشترک داشته باشیم.

در این جلسه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی نیز با تشریح اهمیت منطقه پارس جنوبی درخصوص اهمیت بازنگری و طراحی ساختار سازمانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی ابراز امیدواری کرد : با همکاری سازمان مدیریت صنعتی بتوانیم انسجام لازم را در منطقه ایجاد کنیم و به نقش آفرینی های آن در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و بحران زدایی تحرک خاصی ببخشیم.

سید پیروز موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی می توانیم در خصوص راه اندازی مرکز پرورش مدیران ، یک مدرسه عالی کسب و کار وهمچنین دوره های مدیریت صادرات همکاری مشترک داشته باشیم، بویژه در حوزه پتروشیمی نیاز به دوره های مدیریت صادرات احساس می شود.