- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

توافق برای اتحاد استراتژیک میان سازمان مدیریت صنعتی و دانشگاه صنعت نفت

به گزارش ایدرو نیوز ، در این جلسه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت : این سازمان از بدو تاسیس، موضوع مشاوره صنعتی و توسعه ظرفیت سازی حرفه ای بخش های دولتی و خصوصی و همچنین پرورش مدیران بنگاه ها و صنایع در حال احداث را، همواره در دستور کار داشته است.
ابوالفضل کیانی بختیاری افزود: آمادگی داریم یک همکاری نامحدود را با اتحاد استراتژیک دو برند برقرار کنیم و با توجه به مجوز اعطای صلاحیت حرفه ای از طرف سازمان برنامه و بودجه، به این سازمان، در این زمینه نیز می توانیم مشارکت داشته باشیم.
کیانی با تاکید بر رویکرد مهارت محوری در دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی، درباره “مرکز کاریابی و توسعه اشتغال دانش آموختگان کشور” اظهار داشت: دانش آموختگان در این مرکز مهارت های لازم برای کسب و کار حرفه ای را می آموزند و در پایان دوره با معرفی و هماهنگی سازمان، به بنگاه ها و صنایع مختلف معرفی می شوند.
وی با اشاره به برگزاری دوره های مدیریت اجرایی فناوری و نوآوری و دیگر دوره های تخصصی از جمله دوره های مدیریت کسب و کار صنایع کوچک و متوسط در سازمان، اظهار داشت: آمادگی داریم دوره های مدیریت اجرایی و مدیریت کسب و کار تخصصی حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را با توجه به اهداف صنعت نفت به طور مشترک طراحی و برگزار نماییم . علاوه بر این در خصوص پروژه های مرتبط با مقوله انقلاب صنعتی چهارم و هوشمندسازی پروژه های صنعت نفت می توانیم همکاری همه جانبه داشته باشیم.
کیانی بختیاری بر آمادگی سازمان مدیریت صنعتی در خصوص برگزاری دوره های مشترک مدیریت انرژی و همکاری گسترده در جایزه ملی مدیریت انرژی با صنعت نفت تاکید کرد.
معاون آموزش های حرفه ای و آزاد دانشگاه صنعت نفت، نیز با اشاره به سابقه و برند سازمان مدیریت صنعتی در برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی، اظهار داشت دانشگاه صنعت نفت با امکاناتی که در چهار دانشکده خود دارد، می‎تواند در برگزاری دوره‎های آموزشی آزاد و حرفه‎ای با سازمان مدیریت صنعتی همکاری نماید و در این بخش، کارکنان صنعت نفت، جامعه هدف اصلی به شمار می‎روند.
سید مهدی میررکنی خاطر نشان کرد: در خصوص برگزاری دوره دارایی‎های فیزیکی و دوره‎های بلند‎مدت حرفه‎ای MBA و DBA در گرایش‎های نفت و گاز و قراردادهای نفتی امیدواریم از تجربیات سازمان استفاده نماییم.
میررکنی در پایان ابراز امیدواری کرد دانشگاه صنعت نفت در همکاری با سازمان مدیریت صنعتی در مسیر ارائه آموزش‎های حرفه‎ای و کاربردی بتواند گام‎ های موثرتری بردارد.