- ایدرو نیوز - http://idronews.ir -

آمادگی ایتکو برای همکاری با شرکت های صنعتی عراق

به گزارش ایدرونیوز ، مهندس عباس حسین مهدی مدیر شرکت تجاری صنعتی عیون الواحه عراق در دیدار با احمد خادم المله مدیر عامل شرکت توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو ) خواستار بهره گیری از دانش فنی ایتکو در خصوص تعمیر تجهیزات دوار و ساخت قطعات انواع توربین و مولد های برق شد.

در این دیدار مهندس مهدی با اشاره به نیاز صنعت عراق به فناور و دانس بومی سازی قطعات و تعمیر انواع تجهیزات دوار ، پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را تحسین کرد و خواستار استفاده از تجارب ایتکو در این زمینه شد.

احمد خادم المله مدیر عامل شرکت توربین توان گستر ایرانیان نیز ضمن تشریح توانمندی های شرکت ایتکو در بومی سازی قطعات انوع تجهیزات دوار گفت : ایتکو شرکتی دانش بنیان است که با بهره گیری از دانش و تخصص مهندسان جوان توانسته است بیش از دو هزار قطعه انواع موتور های فعال در بخش حمل و نقل ریلی ، نفت و گاز ، صنعت هوایی و نیروگاهی را بومی سازی کند.
خادم المله با اشاره به قرابت فرهنگی و تاریخی دو ملت ایران و عراق آمادگی شرکت توربین توان گستر ایرانیان برای انتقال دانش فنی و تجارب این شرکت در طراحی ، ساخت ، نگهداری و تعمیر انواع قطعات تجهیزات دوار و نیروگاه های مقیاس کوچک به کشور عراق از طریق شرکت عیون الواحه را اعلام کرد.
در این دیدار طرفین توافق کردند فهرستی از زمینه های همکاری مشترک را با یکدیگر تبادل کنند.